ویگانو: باید سلاح ها و فشنگ های ایرانی اصلاح شوند/ دیوانه وار عاشق فوتبال هستم

گزینه سرمربیگری تیم ملی تیراندازی با اهداف پروازی ایران گفت: فدراسیون تیراندازی ایران امکانات خوبی دارد اما باید سلاح ها و فشنگ های موجود اصلاح شوند.

رودولفو ویگانو در گفت و گو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مذاکراتش با فدراسیون تیراندازی کشورمان برای برعهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی اهداف پروازی ایران بیان کرد: چند سال پیش از سوی فدراسیون تیراندازی ایران برای حضور در رقابت های گرندپریکس به کشورتان دعوت شدم . خاطره خوبی از این رقابت ها دارم و با توجه به تجاربم در ماده تیراندازی با اهداف پروازی، از سوی علی دادگر دعوت به همکاری شدم. خوشحالم که این فرصت در اختیار من قرار گرفته است و می خواهم به فدراسیون ایران کمک کنم  تا برنامه های آتی اش  را پیش ببرد.

او درباره شرایطش برای برعهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی تیراندازی با اهداف پروازی ایران گفت: فکر می کنم فدراسیون تیراندازی ایران امکانات و میدان های تیراندازی خوبی در اختیار دارد. همه مسائل را آنالیز می کنیم تا بفهمیم چه نیازهایی داریم. فکر می کنم مشکل خاصی وجود ندارد و همه چیز به خوبی پیش می رود.

ویگانو درمورد محدودیت هایی که برای ورود سلاح به ایران وجود دارد، اظهار کرد:  نگرانی خاصی نسبت به این موضوع ندارم چراکه اکنون سلاح های خوبی در اختیار داریم. هرچند برخی از این سلاح ها قدیمی هستند  اما با تغییراتی که در قنداق آنها ایجاد می کنیم، مشکل برطرف می شود. درصورت نیاز در کمپ ایتالیا سلاح های موجود را مرمت می کنیم.  تا جایی که اطلاع دارم کارخانه بزرگ ساخت فشنگ در ایران وجود دارد. البته ساخت فشنگ های ورزشی، ویژگی هایی دارد و و فشنگ هایی که تاکنون در ایران ساخته شده است نیاز به اصلاح دارد. این ویژگی ها را با کارخانه ای که در ایران است مطرح می کنیم تا فشنگ های باکیفیت تری تولید شود.

این مربی ایتالیایی درباره برنامه هایش برای نتیجه گیری با تیم اهداف پروازی ایران گفت:  این سوال خوبی است. پیش بینی کردن نتیجه بسیار مشکل است و نمی توانم قول بدهم اما تیراندازان، رئیس فدراسیون و من به عنوان یک گروه از صمیم قلب متعهد هستیم تا تمام تلاشمان را به کار بگیریم. برای تخریب یک دیوار بزرگ باید ضربات متعددی به آن وارد کرد و آرام آرام پیش رفت. اینگونه نیست که در سریع ترین زمان به نتیجه برسیم اما می دانم در صورت تلاش، نتایج خوبی هم کسب می کنیم.

ویگانو درمورد اینکه آیا در کنار تیراندازی، فوتبال را هم پیگیری می کند یا خیر، گفت: من یک ایتالیایی هستم و طبیعی است که به فوتبال علاقه دارم. نه تنها نتایج تیم ملی ایتالیا بلکه نتایج سایر تیم ها را دیوانه وار دنبال می کنم.

مربی ایتالیایی اهداف پروازی درباره ناکامی تیم ملی فوتبال این کشور در صعود به جام جهانی 2018 تصریح کرد: من تیرانداز هستم، فوتبالیست نیستم. نمی توانم به صورت قطعی درباره ناکامی ایتالیا توضیح دهم اما احساس می کنم از آنجاییکه هفت تا هشت بازیکن ما در تیم های مختلف دنیا بازی می کنند، ممکن است جهت دادن آنها در سمت و سوی تیم ملی سخت باشد. شاید این یکی از دلایلی باشد که باعث شد ایتالیا به جام جهانی صعود نکند.

انتهای پیام/

اظهارات ویگانو درباره وضعیت تیراندازی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار