پلیس پایتخت در تیر ۹۶؛

دستگیری 3 آدم ربا در شهریار/ پدر کشی در یوسف آباد با شلیک گلوله

در این بخش خبری می‌توانید مهمترین اخبار پلیس پایتخت در چهارمین ماه سال ۹۶ را بخوانید.

مهمترین اخبار پلیس پایتخت در تیر ۹۶به گزارش خبرنگار حوزه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه نگاهی به اخبار مهم پلیس پایتخت در تیر ۹۶ داریم.

دستگیری ۳ آدم ربا در شهریار

۳ نفر که در استان البرز اقدام به آدم ربایی کرده بودند توسط ماموران نیروی انتظامی در شهریار شناسایی و دستگیر شدند.

آدم ربایان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی به جرم آدم ربایی خود اعتراف کرده و انگیزه این کار را اخذ پول اعلام کردند. با دستگیری سه آدم ربا، فرد ربوده شده آزاد و متهمان تحویل دستگاه قضایی داده شدند.

دستگیری دو سارق سابقه دار در شرق تهران

در پانزدهم تیرماه بود دو  موتوسوار که مشغول بازکردن درب خودروی پارک شده در کنار خیابان بودند، توسط ماموران گشت پلیس شناسایی شدند. ماموران با دیدن این صحنه مشکوک شده و به سمت این دو سارق رفتند.

زمانی که سارقان متوجه شدند پلیس به سمت آن‌ها می‌آید هر کدام به یک سمت متواری شدند که پس از تعقیب و گریز‌ها نهایتا هر دو دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. اعترافات سارقان مشخص شد که آنها سابقه دار بودند.

* سارقان سرباز نما دستگیر شدند

سرگرد محمد حسین هاشمی، رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: دو نفر که برای سرقت از لباس رفتگری و لباس سربازی سوء استفاده می‌کردند،دستگیر شدند. در اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سارقان ساکن سطح حوزه استحفاظی و در پی افزایش وقوع سرقت لوازم و محتویات خودرو، عوامل تخصصی این یگان با پایش‌های تخصصی صورت گرفته موفق به شناسایی افرادی شدند که در ابتدای صبح با سوء استفاده از لباس مقدس سربازی و یا لباس شبرنگی رفتگران اقدام به سرقت محتویات و لوازم خودروی شهروندان می‌کردند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته مخفیگاه متهمان شناسایی و با هماهنگی صورت گرفته با معاون دادستان در اقدامی ضربتی دو متهم در مخفیگاهشان دستگیرشدند.

رئیس کلانتری ۱۵۸ بیان کرد: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمان مقادیری لوازم التحریر سرقتی به ارزش شش میلیون تومان، سه حلقه لاستیک، یک عدد پنل ضبط، ۲ دستگاه گوشی سامسونگ کشف و ضبط شد.

 

* پدرکشی با شلیک گلوله در محله یوسف آباد

عصر روز بیست و پنجم تیرماه سال ۹۶ که موضوع مرگ یک مرد میانسال با گلوله به پلیس اعلام شد که تیم پلیس برای تحقیقات بیشتر به منزل متوفی رفتند؛ و در بازجویی‌های اولیه، پسر جوان عنوان کرد که پدرش می‌خواسته که تفنگ ساچمه‌ای خود را امتحان کند و زمانی که دید تفنگ عمل نمی‌کند از وی خواسته که پیچ گوشتی بیاورد که زمانی که به دنبال پیچ گوشتی رفته صدای گلوله را متوجه می‌شود و وقتی برمی گردد می‌بیند که پدرش ناخودآگاه به سمت خود شلیک کرده است.

اما پلیس با بررسی‌های بیشتر به این نتیجه رسیده که شلیک از سوی متوفی نبوده است که مجددا بازجویی از پسر صورت گرفت و اینبار پسر اذعان کرد که دستش روی ماشه رفته و گلوله به پدرش اصابت کرده است.

انتهای پیام/

مهمترین اخبار پلیس پایتخت در تیر 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار