عباسپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تلاش برای ایجاد اساسنامه‌ای جدید در دوره‌های آموزش و خانواده

مدیر کل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از رایزنی برای ایجاد اساسنامه جدید برای دوره‌های آموزش خانواده خبر داد.

تلاش برای ایجاد اساسنامه‌ای جدید در دوره‌های آموزش و خانوادهنورعلی عباس‌پور مدیر کل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه‌های جدید در نظر گرفته شده برای دوره آموزش خانواده، عنوان کرد: دوره‌های آموزش خانواده یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که در سال آینده به آن توجه خواهیم داشت و با توجه به اینکه امسال تعداد مدرس جدید هم برای بهبود این آموزش‌ها در نظر گرفتیم قصد داریم دوره‌های جدی‌تری را برای مدرسان در نظر بگیریم.

وی افزود: در برنامه‌های آموزش خانواده با هدف ارتباط چهره به چهره دوره‌هایی برگزار می‌شود و بنابراین شرایط در نظر داریم تا مدرسان با آمادگی کامل، آموزش‌های لازم را برای اولیا داشته باشند.

مدیر کل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: برای دوره آموزش خانواده اساسنامه جدیدی را در نظر گرفتیم که باید بررسی‌های لازم برای این اساسنامه انجام شود.

عباس‌پور تصریح کرد: برای ایجاد این اساسنامه با توجه به اهدافی که سند تحول بنیادین در نظر گرفته است کار را پیش می‌بریم و جلساتی با وزیر آموزش و پرورش در این زمینه خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برگزاری  برنامه‌های آموزش خانواده با هدف ارتباط چهره به چهره 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار