شهردار گلپایگان اعلام کرد:

تحقق 80 درصدی بودجه شهرداری گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: با وجود بحران اقتصادی حاکم بر کشور، شهرداری گلپایگان با تلاش تمام عوامل و حمایت مستمر در دوره چهارم و پنجم توانست 80 درصد بودجه پیشنهادی را تحقق بخشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدامین جمالی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون عملکرد یک‌ساله شهرداری گلپایگان، اظهار کرد: بودجه پیش‌بینی شده سال 96 به مبلغ 22 میلیارد تومان بود که تاکنون 80 درصد آن تحقق یافته است.

وی افزود: 67 درصد بودجه در بخش عمرانی و 33 درصد آن در زمینه موارد جاری شهرداری هزینه شده است و تلاش داریم تا پایان سال 96 این رقم افزایش یابد.

شهردار گلپایگان گفت: با وجود بحران اقتصادی حاکم بر کشور، شهرداری گلپایگان با تلاش تمام عوامل و حمایت مستمر در دوره چهارم و پنجم توانست 80 درصد بودجه پیشنهادی را تحقق بخشد.

وی با اشاره به عملکرد یک‌ساله شهرداری در راستای اقدامات عمرانی، بیان کرد: یکی از اقدامات تکمیل پارک شادی در شهرک الوند در متراژ دو هکتار است که سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

جمالی ادامه داد: بهره‌برداری از بلوار اَناربار، میدان 9 دی در ورودی مسکن مهر در مساحت هزار و 600 مترمربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان در سال جاری انجام شد.

وی ادامه داد: بهسازی میدان آیت‌الله قاضی زاهدی، میدان کارگر با پیشرفت 95 درصد، بهسازی بوستان پارک شهر با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان و احداث بوستان جنب بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان انجام شده است.

شهردار گلپایگان گفت: پروژه شاخص و مهم باغ بانوان در متراژ  4 هکتار در حال احداث است که تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در حال حاضر 600 میلیون تومان هزینه در برداشته است و ظرف مدت شش ماهه نخست به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ابراز کرد: برای تهیه نقشه جامع شهر گلپایگان نقشه‌برداری به صورت هوایی با مقیاس مناسب و دقت بالا در یک دوهزارم انجام شده است.

جمالی با بیان این‌که سرانه فضای سبز برای هر شهروند در سال جاری 24 متر مربع اضافه شده است، اذعان کرد: از سوی واحد آتش‌نشانی 448 مورد عملیات انجام شده که تعداد نجات‌یافتگان 254، مجروحان 11 مورد و افراد متوفی 7 مورد بوده است.

وی تصریح کرد: ستاد بازآفرینی شهری طبق تأکید رئیس جمهور بود و در شهرستان گلپایگان با مسؤولیت فرمانداری و دبیری شهرداری گلپایگان تشکیل شده است که در این زمینه 7 پروژه مهم در قالب بافت‌های فرسوده و مراکز تاریخی در دستور کار شهرداری قرار گرفته و مبلغ 5 میلیارد تومان جذب شده است.

شهردار گلپایگان همچنین مطرح کرد: از سوی مسکن و شهرسازی پروژه مسکن مهر به شهرداری واگذار شده است و طبق توافقات قرار است که 43 میلیارد ریال به شهرداری پرداخت شود، اما تاکنون 17 میلیارد ریال پرداخت و مبلغ 500 میلیون تومان حواله قیر و واگذاری زمین است.

وی در پایان گفت: نصب پایش تصویری در مناطق مختلف شهر گلپایگان 150 میلیون تومان هزینه در برداشته است و در صورت نصب فیبر نوری از سوی مخابرات بهره‌برداری از این پروژه انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: شهرداری ، بودجه 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.