شهرضا نیاز به یک دید ویژه دارد

عضو شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: شهرضا نیاز به یک دید ویژه دارد اما در استان مورد بی‌مهری مسؤولان قرار گرفته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کمال خدادادی با بیان این‌که شهرستان شهرضا در بین شهرستان‌های استان در موقعیت خاصی قرار دارد، اظهار کرد: این شهرستان در کریدور شمال به جنوب کشور و بر سر راه 5 استان واقع شده است و در این راستا خدمات بسیاری را به مسافران ارائه می‌دهد.

وی با بیان این‌که شهرضا نیاز به یک دید ویژه دارد اما در استان مورد بی‌مهری مسؤولان قرار گرفته است، افزود: وضعیت شهرضا از اول انقلاب تاکنون به دلیل عدم اختصاص بودجه و امکانات مورد نیاز تغییر خاصی نکرده است.

عضو شورای اسلامی شهر شهرضا با اشاره به این‌که در سال‌های قبل قسمت‌هایی از شهرضا به مبارکه و جرقویه اختصاص پیدا کرد، بیان داشت: با وجودی که این بخش‌ها از شهرضا گرفته شده اما هنوز این شهرستان به آن‌ها خدمات می‌دهد در حالی که بودجه شهرداری 30 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به این‌که زندان شهرضا با 500 زندانی در مرکز شهر قرار دارد، گفت: بسیاری از ادارات شهرستان شهرضا بسیار قدیمی است و در شأن این مردم نیست.

خدادادی با بیان این‌که فاز 5 و 6 سروستان باید به شهرداری واگذار شود تا خدمات ارائه شود، ابراز داشت: اگر این فازها به شهرداری اختصاص پیدا کند بخشی از زمین‌های آن به پرسنل شهرداری، نیروهای مسلح و کارمندان ادارات شهرستان اختصاص پیدا می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت کارخانه نوین شهرضا، خاطرنشان کرد: کارخانه نوین شهرضا نباید به کاربری مسکونی تبدیل شود، مالکان این کارخانه در سال‌های گذشته آن را از فهرست میراث فرهنگی خارج کردند.

عضو شورای اسلامی شهر شهرضا ادامه داد: سال گذشته یکی از طلبکاران با لودر به این کارخانه وارد شده بود و قصد تخریب آن را داشت تا آهن‌های آن را به جای طلب خود بردارد و باید هر چه زودتر این کارخانه تملک شود.

وی با بیان این‌که یکی از مشکلات عمده شهرضا کمیسیون ماده 5 است، اضافه کرد: این کمیسیون در استان تشکیل می‌شود و در طول سال دو بار نوبت شهرضا می‌شود، باید اختیارات به خود شهرضا بدهند و تغییر کاربری در حوزه اختیارات شهرداری شهرضا قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت شهرضا از اول انقلاب تاکنون به دلیل عدم اختصاص بودجه و امکانات مورد نیاز تغییر خاصی نکرده است

برچسب ها: شورای شهر ، بودجه 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار