۴۲ پایگاه امداد و نجات استان اصفهان آماده خدمات رسانی در ایام نوروز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: در اجرای طرح نوروزی ۴۲ پایگاه امداد و نجات استان شامل 40 پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه ساحلی و یک پایگاه کوهستانی مستقر شده است.

داریوش کریمی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز برای یک هزار و ۳۰۰ نیروی امدادی هلال احمر استان اصفهان که در طرح نوروزی مشارکت دارند، دوره های باز آموزی تخصصی گذاشته و در این دوره ها آموزش های لازم داده شد.

وی بیان داشت: حین اجرای طرح نوروزی، سه بار بازرسی از تیم های امدادی صورت می گیرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به اینکه یک پایگاه هوایی در طرح نوروزی پیش بینی شده است، اعلام کرد: هفت تیم واکنش سریع در استان اصفهان در طرح نوروزی در نظر گرفته شده که پوشش دهنده حوادث خاص در استان و سایر استان ها است.

کریمی با اظهار اینکه جمعیت هلال احمر اصفهان معین هشت استان دیگر در حوادث و بلایا است، ابراز داشت: تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان تنها در بروز سوانح جاده ای نقش ایفا نمی کنند بلکه تمامی حوادث و بلایا را پوشش می‌دهند.

وی با توصیه به مسافران نوروزی ادامه داد: لازم است که قبل از هر مسافرتی اطلاعات و ارزیابی مسیر شده باشد و معاینه فنی خودرو صورت گرفته و نواقص احتمالی رفع شده باشد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: توصیه ما به مردم این است که به تمامی آئین نامه ها و مقررات احترام گذاشته شود و به دور از اهمال کاری و سهل انگاری در حین سفر با سرعت مطمئن حرکت کنند.

 

انتهای پیام/م

 

آماده باش ۱۳۰۰ نیروی امدادی هلال احمر اصفهان در ایام نوروز

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.