دو کشته و ۸ مصدوم براثر دو حادثه رانندگی در کاشان و آران و بیدگل

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کاشان گفت: دو حادثه مرگبار در محور کاشان- مشهد اردهال(سه راهی روستای چنار) و در کویر مرنجاب عامل مرگ دو نفر و هشت مصدوم شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین ریاحی، در گفتگو با خبرنگاران گفت: در حادثه نخست که در اثر برخورد دو خودرو مگان و بسترن در محور کاشان- مشهد اردهال(سه راهی روستای چنار) رخ داد، راننده خودرو مگان در صحنه جان خود را از دست داد و دیگر سرنشینان دو خودرو مجروح شدند.

وی افزود: پس از اعلام این حادثه به مرکز ۱۱۵، چهار دستگاه آمبولانس از مرکز فوریت های پزشکی و هلال احمر به محل حادثه اعزام و چهار مصدوم این حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه درمانی و با شرایط ایمن به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.

به گفته وی، تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده خودرو مگان علت این حادثه بوده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کاشان در ادامه تصریح کرد: در دومین حادثه ترافیکی مرگبار که در کویر مرنجاب رخ داد یک کشته و چهار مصدوم برجای ماند.

ریاحی اظهارداشت: طی تماس مردمی با مرکز ارتباطات اورژانس دانشگاه علوم پزشکی،  مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری شاسی بلند در ۱۰ کیلومتری کاروانسرای مرنجاب کارشناسان این مرکز به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: چهار مصدوم این حادثه که همگی مرد و در سنین ۳۰ تا ۳۵ سال بودند پس از اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال داده شدند.

به گفته وی، متاسفانه یکی از سرنشین ها قبل از رسیدن نیروهای اورژانس جان خود را از دست داده بود.

انتهای پیام/م

 

حادثه رانندگی در کاشان و آران و بیدگل

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.