مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم :

خیمه معرفت در جوار حرم حضرت معصومه برپا می شود

حجت الاسلام حسینی مقدم گفت:امسال خیمه معرفت در جوار حرم حضرت معصومه(س)،کوه خضر نبی(ع) و مسجد مقدس جمکران برپا می‌شود.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید اسماعیل حسینی‌مقدم،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم،ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد آرامش بهاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) انجام شد، با اشاره به آغاز فعالیت این ستاد از دو ماه گذشته گفت: سال گذشته این طرح در 30 امامزاده اجرا شد اما امسال با رشد کمی و کیفی قابل‌توجه در 40 امامزاده اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به برگزاری ویژه‌ برنامه‌های 12 فروردین‌ماه در این استان افزود: امیدواریم با توجه رخ‌دادهای امسال مراسم‌های 12 فروردین را به شیوه مطلوب‌تر و متفاوت‌تری رقم بزنیم.

وی باتأکید براینکه مبلغان آرامش بهاری از تخصص‌های مرتبط ازجمله پاسخ‌گویی به مسائل شرعی،فعالیت‌های چندرسانه‌ای،کودک و نوجوان و عفاف و حجاب برخوردار هستند،بیان کرد: هرچند امسال برای انتخاب روحانیون رویکرد متفاوتی را دنبال کرده اما تعداد آن‌ها افزایش می‌یابد.

وی از حضور روحانیون در نقاط شلوغ استان قم در 13 فروردین‌ماه یاد کرد وعنوان کرد: امسال خیمه معرفت در جوار حرم حضرت معصومه(س)، کوه خضر نبی(ع) ومسجد مقدس جمکران برپا می‌شود اما با توجه به وجود ترافیک در عوارضی قم تهران نمی‌توانیم در این محدوده خیمه معرفت ورودی شهر قم را همانند سال‌های گذشته برپا کنیم.

حسینی مقدم با بیان اینکه 100 روحانی و هزار نفر از هیئت‌امنا و خادمان امامزادگان در اجرای طرح آرامش بهاری مشارکت خواهند داشت،یادآورشد: طرح آرامش بهاری از 28 اسفند تا 15 فروردین‌ماه با محوریت ارائه خدمات فرهنگی به زائران در استان قم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح

طرح آرامش بهاری در ۴۰ امامزاده استان اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار