قم؛

آغاز به کار طرح «آرامش بهاری» با حضور استاندار قم

استاندار قم گفت: امروزه فعالیت‌های فرهنگی یکی از مهمترین نیازهای کشور بوده و طرح آرامش بهاری هم در همین راستا قابل ارزیابی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سید مهدی صادقی در مراسم آغاز به‌کار طرح آرامش بهاری نوروز 95 که در مزار مقدس شیخان برگزار شد، اظهار کرد: از اقدامات گسترده اداره‌کل اوقاف استان قم برای ارائه خدمات فرهنگی در قالب طرح آرامش بهاری تشکر می‌کنم.

وی افزود: امروزه فعالیت‌های فرهنگی یکی از مهم‌ترین نیازهای کشور است و طرح آرامش بهاری هم در همین راستا قابل ارزیابی است؛ امیدواریم با نیازسنجی و تقویت برنامه‌ها، بتوانیم به همه اهداف این طرح دست یابیم.

استاندار قم مباحث فرهنگی را غذای روح انسان‌ها دانست و گفت: هر چقدر در راستای برگزاری بهتر طرح‌هایی همچون آرامش بهاری بکوشیم باز هم جای کار بسیاری وجود دارد.

وی ادامه داد: بقاع متبرکه همواره پناهگاه شیعیان و مشتاقان اهل بیت (ع) است، بنابراین باید در راستای جذب بیشتر مردم به این اماکن بکوشیم و در این راستا تلاش در راستای بهسازی اماکن مقدسه و نظافت و پاکیزگی دائمی آنها اهمیت زیادی دارد.

صادقی خاطرنشان کرد: همچنین لازم است امکانات مناسبی که مورد نیاز زائران است در کنار فعالیت‌های فرهنگی در بقاع متبرکه فراهم شود، چراکه این امر سبب جذب بیشتر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار