اشرف غنی: با یک جنگ تحمیلی و وحشیانه مواجه هستیم

محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان قبل از ظهر امروز در مراسم افتتاح فرماندهی عمومی مشترک قطعات خاص و واکنش امنیت ملی اشتراک و سخنرانی کرد.

اشرف غنی: با یک جنگ تحمیلی و وحشیانه مواجه هستیمبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان قبل از ظهر امروز در مراسم افتتاح فرماندهی عمومی مشترک قطعات خاص و واکنش امنیت ملی اشتراک و سخنرانی کرد.

اشرف غنی در این مراسم گفت: من تصمیم گرفتم تا قطعات خاص اردو به قول اردو/ لشکر ارتقا یابد، قطعات وزارت امور داخله و امنیت ملی دوباره انسجام پیدا کند و قوماندانی خاص قطعات به وجود آید.

محمد اشرف غنی از فعالیت‌های منسوبین ریاست عمومی امنیت ملی تشکر کرد و افزود: هر کدام شما شایستۀ تقدیر هستید، معاونین امنیت ملی امروز ستارۀ های دگرجنرالی خود را بخاطر کفایت، تعهد ملی و بی طرفی کامل سیاسی، کسب کردند و این‌ها منسوبین مسلکی و متعهد به افغانستان هستند.

رئیس جمهور تاکید کرد که امنیت ملی سه اصل اساسی دارد، اول تعهد به قانون که در امنیت ملی، شکنجه و اعمال غیرانسانی جای ندارد و برخورد با دشمن بر اساس قانون صورت می‌گیرد، دوم شما رضا کاران این وطن هستید و می‌توانستید انتخاب دیگر داشته باشید، اما به خاطر این در نهادهای امنیتی و دفاعی شامل شدید که از هموطنانتان محافظت کنید و جلوگیری از تلفات ملکی اصلی است که امنیت ملی به آن باور دارد، سوم اینکه شما بر اساس تعهد ملی آمده اید و سیاست تان سیاست کلان ملی است.

رئیس جمهور افغانستان گفت که اکنون با یک جنگ تحمیلی و وحشیانه مواجه هستیم. وی از مسئولین امنیت ملی خواست تا جان خود و همکارانشان را حفاظت کنند و شجاعت آنان با تدبیر همراه باشد و هر عملیات را سنجیده انجام دهند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار