رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛

بیایید دانشگاه را در مسیر بهره وری قرار دهیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کلیه کارکنان این دانشگاه خواست تا با فکر، برنامه ریزی و اقدام خود، این مجموعه را در مسیر بهره وری و نوآوری قرار دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا مرادی  بهره وری را یکی از ارکان توسعه پایدار دانست و گفت: اهمیت بهره وری را همگان در زندگی شخصی خود می دانند و نقش و جایگاه آن را در ارتقای کیفیت زندگی خود لمس کرده اند و لازم است در محیطهای کار نیز بهره وری را در استفاده از زمان ، درآمد و منابع به کار ببریم.

وی بهره وری را فن استفاده مطلوب از امکانات ، سرمایه ها ، نیروی انسانی و منابع برای افزایش تولید کالا یا خدمت تعریف کرد و افزود: اهمیت بهره وری به اندازه ای است که در برنامه ششم توسعه یک سوم رشد اقتصادی را از طریق بهره وری پیش بینی کرده اند و تأکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی به موضوع بهره وری نگاه دارد.

 مرادی افزود : ارتقاء نگرش فرهنگی در همگان می تواند کلیدی ترین موضوع در این مسیر باشد و برای نیل به آن هرکس باید دیدگاه خود را تغییر دهد و از خود آغاز کند.

پروفسور مرادی تعریف نامناسب کار ، روش اجرایی نامناسب ، عدم اندازه گیری صحیح نتایج کار و بی توجهی به مخاطبان و نیز نیروی انسانی را موجب کاهش بهره وری دانست و خلاقیت ، اندیشیدن ، ارائه راهکار مناسب با توجه به اخلاق مداری ، ایده برداری و تدوین علمی برنامه ها را در این راه ضروری دانست.

 

انتهای پیام/ق

 

ارتقاء نگرش فرهنگی بهره وری را به دنبال خواهد داشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار