کرمانشاه؛

تاثیرگذاری نقش زنان در تحقق شعار سال

فرماندار کرمانشاه گفت: زنان می‌توانند نقش تاثیرگذاری در تحقق اقتصادمقاومتی ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر گفت: زنان همواره نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی داشته‌اند و یکی از ارکان اصلی پیروزی نظام جمهوری اسلامی در تمام زمینه‌ها بوده‌اند و لذا خواهند تواسنت در تحقق اهداف شعار امسال نیز مثمر ثمر باشند.

فرماندار کرمانشاه از زنان به عنوان مدیران توانمند اقتصادی یاد کرد و افزود: صرفه جویی و درست مصرف کردن همواره در برنامه های مدیریت خانواده و جامعه در بین زنان وجود داشته است از این رو می توانند با همین الگو نیز اقتصاد مقاومتی را به صحنه اقدام و عمل بکشانند.

 فرماندار کرمانشاه با اشاره به کمیته های شورای بانوان فرمانداری کرمانشاه که شامل کمیته اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی است، گفت: امسال باید با محوریت اقتصاد مقاومتی واقدام و عمل برنامه هایی برای بهبود وضعیت اشتغال و شرایط اقتصادی در شهرستان کرمانشاه توسط این کمیته ها طراحی و اجرا شود.

 رنجبر سپس یکی از برنامه های مهم شورای بانوان شهرستان کرمانشاه را تشکیل صندوق حمایت از زنان بی سرپرست و ایجاد گروه‌های مختلف اجتماعی برای کمک و حمایت از بانوان و زنان بی سرپرست دانست و گفت: باید در این راستا با تمام توان فعالیت شود.

 رنجبر  در پایان با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته با کمک نواحی مختلف آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاه در مناطق محروم و حاشیه شهرستان کرمانشاه، در خصوص اشتغال و بهبود شرایط اقتصادی صورت گرفته گفت: باید اینگونه برنامه ها در سایرمناطق محروم و حاشیه ای نیز صورت بگیرد تا بتوان در مباحث مبارزه با تکدی گری و اعتیاد موفق بود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: فرماندار ، نقش ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.