کشف دلارهای تقلبی در شهرستان پارس‌آباد

فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس‌آباد از کشف و توقیف یک دستگاه خودروی حامل دلارهای تقلبی در شهرستان پارس‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ راسخ غفارپور، فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: ماموران هنگ مرزی پارس‌آباد طی یک عملیات دقیق و بررسی ابعاد مختلف یک مورد مشکوک توانستند به یک دستگاه خودرو سواری پژو مظنون دسترسی پیدا کرده و موفق به کشف دلارهای تقلبی جاسازی شده در این خودرو شدند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضایی این خودرو در جاده پارس‌آباد - اصلاندوز توقیف و ماموران هنگ مرزی در بازرسی از آن موفق به کشف 91 برگ اسکناس 100 دلاری تقلبی شدند.

فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه این اسکناس‌ها و دلارهای تقلبی به صورت ماهرانه در زیر کاپوت موتور خودرو پژو جاسازی شده بود، تصریح کرد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده و خودروی سرقتی نیز به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ غفارپور ضمن تاکید بر اینکه چاپ و توزیع اسکناس تقلبی علاوه بر اینکه جرم است تورم در جامعه و سیاست های ارزی دولت را تحت تاثیر قرار داده و خسارت جبران ناپذیری بر بدنه اقتصاد کشور وارد می‌کند ادامه داد: ماموران هنگ مرزی شهرستان پارس‌آباد، برخورد قاطع با مجرمان و قاچاقچیان را در دستور کار دارند.

وی اظهار کرد: شهرستان پارس‌آباد به دلیل مرزی بودن یکی از معابر اصلی قاچاقچیان و سارقان محسوب می شود که در این زمینه ماموران امنیتی و انتظامی شهرستان طی عملیات و ماموریتهای دقیق و موشکافانه مناطق را کنترل و در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک به صورت دقیق ابعاد و جوانب را بررسی و وارد عمل می‌شوند.

فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و مواجه شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریتهای پلیس 110 اعلام کرده تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ح

کشف دلارهای تقلبی از یک دستگاه خودرو

 

برچسب ها: دلار ، قاچاقچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.