فرمانده انتظامی اردبیل؛

پلیس با اقداماتی که منجر به برهم زدن نظم عمومی شود برخورد می کند

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: پلیس با هرگونه اقدامی که منجر به برهم زدن نظم عمومی در اردبیل شود برخورد می کند.

داوود موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: نیروی انتظامی در کنار مردم بوده و مخالف شادی مردم نیست، اما به منظور تأمین امنیت و سلامت شهروندان با هرگونه اقدامی که منجر به برهم زدن نظم عمومی شود برخورد خواهد کرد.

وی اظهار کرد: از نزدیک به یک ماه پیش طرح‌های متعددی از سوی عوامل انتظامی استان و دستگاه‌های مرتبط برای مقابله با برخی از تهدیدهایی که در چهارشنبه آخر سال احتمال وقوع آن می‌رود، انجام پذیرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل تصریح کرد:  تاکنون ۸۷ هزار و ۴۰۱ مورد مواد محترقه کم خطر و ۱۷ هزار و ۳۹۷ مورد مواد محترقه خطرناک کشف شده است.

موسوی افزود: نیروی انتظامی بر اساس ماموریت ذاتی خود نسبت به کشف مواد محترقه خطرناک اقدام کرده و با افراد متخلف نیز برخورد می کند که در این راستا ۱۶ نفر دستگیر شده و پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی افزود: پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی عامل مهمی برای مصون نگه‌داشتن جامعه از آسیب‌های اجتماعی و حوادث احتمالی در مناسبت‌ها خواهد بود و از متولیان دستگاه‌های اجرایی و مسؤولان آموزشی، فرهنگی و رسانه‌ها تقاضای ورود جامع به این موضوع وجود دارد.

موسوی تصریح کرد: با افزایش تعامل دستگاه‌ها با نیروی انتظامی اقدامات و برنامه‌های ویژه‌ای برای برقراری آرامش و جلوگیری از سوانح چهارشنبه آخر سال انجام خواهد پذیرفت.

وی یادآور شد: برای دستیابی به کم‌خطرترین چهارشنبه آخر سال نیازمند عزم عمومی و مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی و افزایش برنامه‌های پیشگیرانه و آموزشی هستیم و با آگاه‌سازی جامعه ایمنی شهروندان تضمین خواهد شد.

وی گفت: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم بوده و مخالف شادی مردم نیست، اما به منظور تأمین امنیت و سلامت شهروندان با هرگونه اقدامی که منجر به برهم زدن نظم عمومی و اخلال در زندگی عادی مردم شود برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

نیروی انتظامی مخالف شادی‌ مردم نیست

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.