پیروزی با ارزش زردپوشان شیرازی مقابل شهرداری ماهشهر

فجری‌ها در بازی با شهرداری ماهشهر، ۳ امتیاز ارزشمند را بدست آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته ۲۷ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید دستغیب موفق شد میهمان خود شهرداری ماهشهر را با نتیجه ۲-یک از پیش رو بردارد.

در نیمه نخست این مسابقه رضا جباری شهرداری ماهشهر را پیش انداخت، اما فجری‌ها در نیمه دوم با گل‌های سید محمد حسینی و ابوذر صفرزاده که در دقایق ۴۹ و ۷۶ وارد دروازه بادران تهران کردند، زردپوشان را به ۳ امتیاز حساس این بازی رساندند.

علی اصغر کلانتری و شاگردانش در تیم فجر با این پیروزی و ۴۶ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی باقیماند.

فجر شهید سپاسی شیراز در هفته ۲۷، یکشنبه ۲۰ اسفندماه میهمان تیم انتهای جدولی راه آهن تهران است.

کلانتری سرمربی فجر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: نیمه نخست خوبی بازیکنانم مقابل شهرداری ماهشهر نداشتند و خود را از پیش برنده می‌دانستند، اما در نیمه دوم و با صحبت‌هایی که در رختکن با بازیکنان داشتیم، موفق ظاهر شدیم و از فرصت‌های بدست آمده نهایت استفاده را بردیم.

وی، از تمام مسئولان، تماشاگران و اهالی رسانه که تیم فجر شهید سپاسی را حمایت کردند تشکر کرد.

علیرضا مرزبان سرمربی شهرداری ماهشهر نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: در این بازی به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم و روی اشتباهات بچه گانه ۲ گل را دریافت کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه نخست بازیکنانم بازی منطقی را به نمایش گذاشتند و حتی از حریف هم پیش افتادند و  در اواخر بازی و زمانی که ۲-یک عقب بودیم، فرشید پاداش می‌توانست کار را به تساوی بکشاند که این موقعیت از دست رفت.

انتهای پیام/ن

دیدار فجر شهید سپاسی و شهرداری ماهشهر در لیگ دسته یک فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار