نیم نگاه زردپوشان به کسب رتبه سوم

فجر سپاسی در لیگ دسته یک فوتبال به مصاف شهرداری ماهشهر بحران زده می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۲۶ مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه، فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه شهید دستغیب به مصاف شهرداری ماهشهر می‌رود.

تا پایان هفته ۲۵، شاگردان علی اصغر کلانتری با ۱۲ برد، ۷ تساوی، ۶ شکست و ۴۳ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد و شهرداری ماهشهر با ۹ برد، ۵ تساوی، یازده شکست و ۳۲ امتیاز جایگاه ۱۲ را در اختیار دارد.

تیم فجر امیدوار است با پیروزی مقابل شهرداری ماهشهر و توقف بادران تهران در بازی با برق جدید، به مکان سوم جدول رقابت‌ها صعود کند.

زردپوشان شیرازی در هفته ۲۵، گل گهر سیرجان را با تساوی یک-یک متوقف کردند و شهرداری ماهشهر در خانه با نتیجه ۳-یک صباقم را شکست دادند.

مهدی مرجانزاده و کمک هایش داریوش صابرمطلق و پوریا رحمتی بازی فجر شهید سپاسی شیراز و شهرداری ماهشهر را قضاوت می‌کند.

دیدار رفت ۲ تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

علی اصغر کلانتری سرمربی تیم ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: بازی سختی با شهرداری ماهشهر در پیش رو داریم و هیچ دیدار آسانی در لیگ دسته یک وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه  شهرداری ماهشهر از بازیکنان باکیفیتی برخوردار است، ادامه داد: آقای گل رقابت ها از این تیم است.

علی اصغر کلانتری تصریح کرد: بازیکنان فجر برای پیروزی در این دیدار از انگیزه بالایی برخوردار هستند و ما خیلی به آینده و بازی های پیش رو امیدواریم.

سرمربی تیم ماهشهر اضافه کرد: سرمربی تیم ماهشهر اضافه کرد: ۹ بازی آینده برای ما از حساسیت بالایی برخوردار است و ما روزی نیست که در مورد پیشرفت و صعود به لیگ برتر با بازیکنان صحبت نکنیم که امیدوارم در پایان فصل، تیم فجر به مسابقات دسته برتر صعود کند.

انتهای پیام/ن

مصاف تیم فجر شهید سپاسی و شهرداری ماهشهر در لیگ دسته اول فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.