مسئول دبیرخانه کانون های مساجد کردستان :

آیین تجلیل از فعالان حوزه مساجد درسنندج برگزارمی شود

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد کردستان گفت: به مناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد آیین تجلیل از فعالان حوزه مساجد در محل نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان برگزارمی شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامل گلباغی مسئول دبیرخانه کانون های مساجد کردستان  گفت:به مناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد آیین تجلیل از فعالان حوزه مساجد 18 اسفندماه امسال در محل نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان برگزار می شود.
وی با اشاره به فعالیت 541 باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان افزود: تا پایان سال 20 کانون دیگر به این آمار افزوده می شود.
وی افزود: در مجموع تا پایان سال آمار کانون‌های مساجد استان به 562 کانون می‌رسد که حتی از برنامه ششم توسعه هم دو درصد بیشتر پیش رفته‌ایم.
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد کردستان ادامه داد: هسته‌های پژوهشی هم در کانون‌های مساجد تشکیل شده که در هر مسجد حداقل سه نخبه در این هسته‌ها مشغول به فعالیت هستند.
وی همچنین به برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان اشاره و اعلام کرد: این جشنواره در 9 رشته برگزار شد که شش نفر از استان کردستان در سطح ملی این جشنواره هم شرکت کردند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان با اشاره به برگزاری طرح 1451 در کانون‌های مساجد استان، گفت: سه نفر از استان نیز در این طرح در سطح کشوری برگزیده شدند.

انتهای پیام/م

فعالیت 541 باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.