یوسف خانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آخرین تحولات بازار مرغ و تخم مرغ/ نرخ هر کیلو مرغ به ۷۹۵۰ تومان رسید

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و تخم مرغ در بازار را اعلام کرد.

آخرین تحولات بازار مرغ و تخم مرغ/ نرخ هر کیلو مرغ 7950 تومانمهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش 100 تومانی نرخ مرغ در خرده فروشی ها خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار و 100 تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 7 هزار و 100، توزیع درب واحد های صنفی 7 هزار و 250 و خرده فروشی 7 هزار و 950 تومان است.

به گفته وی؛ نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 950 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 7 هزار و 950 تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: همچنین نرخ هر کیلو سینه با کتف 13 هزار، سینه بدون کتف 14 هزار و فیله مرغ 16 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی افزایش عرضه مرغ به کشتارگاه ها را دلیل اصلی کاهش 100 تومانی قیمت نسبت به پنج شنبه هفته گذشته اعلام کرد.

وی قیمت مرغ در روزهای آتی پیش بینی کرد و گفت: قیمت مرغ تا 25 اسفند با  همین روال در بازار ادامه خواهد داشت و تنها در ایام پایانی سال انتظار می رود که با افزایش تقاضا به نرخ 8 هزار و 500 تومان برسد.

یوسف خانی در بخش دیگر سخنان خود از افزایش هزار تومانی نرخ تخم مرغ در بازار خبر داد و افزود: هم اکنون هرشانه تخم مرغ با نرخ 19 هزار تومان در بازار عرضه می شود که در صورت عدم توزیع تخم مرغ های وارداتی، قیمت هر شانه تخم مرغ به 25 هزار تومان خواهد رسید.

انتهای پیام/

ثبات قیمت مرغ تا 25 اسفند در بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
مرغ گران شد
آخرین اخبار