امام جمعه مشهد؛

صدا وسیما بدون ملاحظه کاری از جریان‌های ارزشی دفاع کند

امام جمعه مشهدگفت: بدون ملاحظه کاری از جریان‌های ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند و در مقابل هجمه عملیات روانی دشمن عقب نشینی نکنند.

صدا وسیما بدون ملاحظه کاری از جریان‌های ارزشی دفاع کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در گردهمایی مسیولین نواحی و سرگروه‌های یاوران معروف سازمان صدا و سیما با اشاره به این که عموم جامعه به ارزش‌ها اسلامی پایبند هستند گفت: یکی از توطئه‌های دشمنان ناامید سازی مردم به ویژه در عرصه‌های فرهنگی است و از این طریق تلاش می‌کنند با ایجاد جریان‌های بی بندوبار فرهنگ را تضعیف کند.


وی  رسالت رسانه ملی را تعلیم و تربیت انسان‌ها دانست و افزود: صدا وسیما سنگر اول برخورد با منکر‌ات است.
 
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی  با بیان اینکه  صدا و سیما در فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر بیشترین سهم را دارد افزود: رسانه‌های خارجی به منکرات دامن می‌زنند و رسانه‌های داخلی باید در قالب برنامه‌ها وفیلم‌های متعدد شبهات ایجاد شده توسط این رسانه‌ها را پاسخ دهند .

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه  رسانه‌ها در دفاع از امر به معروف و نهی از منکر باید اخلاق را رعایت کنند افزود: صدا و سیما بیشترین مخاطب را در بین رسانه‌ها دارد و مسئولیتش در این زمینه   از دیگر رسانه‌ها بالاتر است .

امام جمعه مشهد افزود: بزرگترین منکر در بین مسئولین بی توجهی به اخلاق الهی و اخلاق اسلامی است و مسئولان با عمل به اخلاق اسلامی دوستی مردم را بدست خواهند آورد.
 
 
انتهای پیام/ف.ج
 

گردهمایی مسئولین نواحی و سرگروه‌های یاوران معروف سازمان صدا و سیما در مشهد

 
 
برچسب ها: رسانه ملی ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.