استاندار سیستان و بلوچستان:

تسریع در تکمیل زیرساخت ها، مانع هدر رفت منابع و تحمیل هزینه‌های اضافی می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شتاب بخشی در تکمیل زیرساخت‌های استان توسعه را بدنبال دارد و طولانی شدن تکمیل آنها، هزینه‌های إضافی و هدر رفت منابع را بدنبال دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محبی  استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با مشاور مدیرعامل راه آهن و فرمانده بسیج راه آهن کشور و مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: در جلسه اخیر هیات دولت تمامی مشکلات راه آهن جنوب شرق کشور، مطرح شد و تسریع در بهره برداری آن مورد تاکید قرار گرفت.

وی با اشاره به ایمنی بالای استفاده از ظرفیت ریلی و کاهش هزینه‌های حمل کالا، راه آهن را محور توسعه استان برشمرد.

استاندار اتمام راه آهن چابهار زاهدان را جزء برنامه‌های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده، در تلاش هستیم این طرح در زودترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

محبی همچنین با اشاره به طوفان‌های شن موجود در مسیر قطار و ایجاد مشکلاتی در این زمینه برای راه آهن، از اختصاص اعتبار مناسب برای تثبیت ماسه‌های روان خبر داد.

مشاور مدیرعامل راه آهن و فرمانده بسیج راه آهن کشور هم در این نشست با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به صنعت ریلی کشور دارند، افزود: دولت یازدهم و دوازدهم هم برنامه‌های اساسی برای توسعه شبکه ریلی کشور انجام داده است و راه آهن به عنوان محور توسعه کشور توسط رییس جمهور مورد تاکید است.

سرهنگ داود عباس زاده تأثیر اتصال چابهار و شهر‌های استان به شبکه ریلی کشور را در جهت ایجاد تحول در محور شرق بسیار حائز اهمیت دانست.

مجید ارجونی مدیرکل راه آهن جنوب شرق هم با تشریح برخی مشکلات و نواقص خط آهن زاهدان - بم، خواستار اختصاص اعتبار برای رفع این نواقص شد.

انتهای پیام/ع

شتاب بخشی در تکمیل زیرساخت‌های استان

برچسب ها: استانداری ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.