سیستان وبلوچستان فرصت‌های خوبی برای گردشگری دارد

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با کشور‌های افغانستان، پاکستان و عمان، فرصت‌های خوبی دارد تا سهم خود را از این بازار کسب کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیدمحمدرضا واعظی مقدم سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در نشست شورای راهبردی گردشگری سیستان و بلوچستان که دو موضوع قطار گردشگرى و گردشگرى سلامت در دستور کار قرار داشت اظهار کرد: در قطار گردشگرى رسیدن به مقصد هدف اصلى نیست بلکه نفس سفر و لذت بردن از مسیر مورد نظر است.

وی در ادامه افزود: یکی از مسائل مهم در اینگونه قطارها، انتخاب مسیر آن است و معمولاً مسیر‌هایی برای این قطار‌ها انتخاب می‌شود که دارای بیشترین جذابیت بلحاظ بصرى براى گردشگر باشد که محور زاهدان - میرجاوه از این لحاظ بسیار مطلوب است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: مورد دوم گردشگری سلامت است که میتواند مزیت‌های تجاری زیادی برای سیستان و بلوچستان داشته باشد.

واعظی مقدم ضمن برشمردن ظرفیت هاى گسترده استان در حوزه سلامت بیان کرد: سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با کشور‌های افغانستان، پاکستان و عمان، فرصت‌های خوبی دارد تا سهم خود را از این بازار کسب کند

انتهای پیام/ع

سیستان وبلوچستان فرصت‌ های  خوبی برای گردشگری 

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار