معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد؛

تحصیل یک سوم فارغ‌التحصیلان پزشکی در دانشگاه آزاد

نفر از تحصیل یک سوم فارغ‌التحصیلان پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

تحصیل یک سوم فارغ‌التحصیلان پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد در چهارمین همایش مرجعیت‌ علمی که صبح امروز در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر به مسائل نوین پزشکی بیشتر باید توجه شود و برگزاری این همایش‌ها می‌تواند در بحث آموزش پزشکی و مرجعیت‌ علمی‌ مورد اهمیت باشد، به طوریکه‌ فرمایشات مقام معظم رهبری هم اجرای این برنامه‌ها را جزو اقدامات اصلی کشور قرار داده است.

40 درصد پرستاران کشور در دانشگاه آزاد تربیت می‌شوند

وی ادامه داد: این موضوع خیلی اهمیت دارد و دانشگاه آزاد به دلیل اینکه یکی از دانشگاه‌ها خصوصی و بزرگ است و تجربیات زیادی در بحث‌ آموزش پزشکی دارد به سمت ایجاد مرجعیت علمی و علوم پزشکی پیش می‌رود.

نفر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از 15 دانشکده‌ پزشکی، یک سوم دانشجویان پزشکی را داراست که حجم بالایی از فارغ‌التحصیلان کشور در این دانشگاه در حال تحصیل هستند و 40 درصد پرستاران کشور در دانشگاه آزاد تربیت می‌شوند.

باید مرجعیت علمی را اولویت‌ بخشیم‌

 معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد تصریح کرد: دانشگاه آزاد حدود پنج دانشکده دندان‌پزشکی، سه دانشکده‌ داروسازی  و 13 دانشکده پرستاری را در خود جای داده است و یکی از بهترین ویژگی‌های این دانشگاه بحث‌ بین رشته‌ای است و با توجه به رشته‌های پزشکی و علوم در حقیقت‌ توانسته ارتباط خوبی در این زمینه برقرار کند و بحث‌های پژوهشی توانسته به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با این حجم بسیار زیاد نه تنها باری بر روی دوش دولت نگذاشته است بلکه باری را از روی دوش آن برداشته و توانسته‌ در حوزه سلامت کشور بیش از 30 سال در حال فعالیت باشد.

نفر یادآور شد: باید مرجعیت علمی را اولویت‌ بخشیم‌ و جهت بهبود آن کوشا باشیم‌ چراکه در بحث‌ مرجعیت علمی می‌تواند در دانشگاه‌ها نقش بسزایی داشته باشد‌.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار