خوش و بش سرمربی پرسپولیس با لیدر استقلال/برانکو پیراهن تیم ملی را امضا کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیراهن تیم ملی اهدایی به کودکان سرطانی را امضا کرد.

برانکو پیراهن تیم ملی را امضا کرد/ خوش و بش برانکو با لیدر استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با استقلال در دربی ۸۶ شرکت کرد و جوابگوی سئوالات اصحاب رسانه شد.  

نشست خبری ۸۶ پایتخت میان استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۴ در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

تعداد زیاد خبرنگاران و عکاسان سبب شد تا برانکو ایوانکوویچ در ابتدا به اصحاب رسانه تذکر دهد تا آن‌ها آرامش خود را حفظ کنند.

تعداد کم صندلی سبب شد تا بیشتر خبرنگاران به صورت ایستاده خبر‌ها را پوشش دهند.

برخی از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در نشست‌های پیش از این حضور نداشتند، در کنفرانس مطبوعاتی امروز تنها برای عکس گرفتن حضور داشتند که سبب تذکر مسئولان سازمان لیگ به آن‌ها شد.

برانکو در نشست امروزش به اینفانتینو تاکید کرد که در سال‌های حضورش در ایران هیچ اتفاقی رخ نداده است و امنیت در ایران به صورت کامل وجود دارد.

یکی از خبرنگاران که درباره اختلاف ۱۹ امتیازی پرسپولیس و استقلال سوال کرد، سرمربی پرسپولیس به او گفت: آیا دوست داری اختلاف ۱۶ امتیاز شود؟ که صحبت‌های او سبب خنده اصحاب رسانه شد.

در ادامه ایوانکوویچ، استقلال و پرسپولیس را به بارسلونا و رئال مادرید تشبیه کرد، اما بیان نکرد کدام تیم بارسا و کدام تیم رئال مادرید است.

در اواسط نشست خبری، یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه آیا پس از کی روش او مربی تیم ملی می‌شود یا خیر، بیان کرد:  با پرسپولیس قرار داد دارم و انگار شما از برنامه‌های کی روش بیشتر اطلاع دارید (با خنده)؛ و بعد در ادامه گفت: آیا شما از خبر ورزشی هستید که سبب خنده خبرنگاران شد.

مسئولان روابط عمومی سازمان لیگ پیش از شروع نشست خبری وینفرد شفر اعلام کردند خبرنگارانی که قصد پوشش زنده این نشست از طریق اینستاگرام را دارند از سایر خبرنگارانی که به صورت ایستاده دربی را پوشش می‌دادند، جدا شوند.

شفر در ابتدای نشست اعلام کرد من در جلسات قبلی به تمام خبرنگاران دست می‌دادم، اما اگر بخواهم امروز چنین کاری انجام دهم تا ساعت ۱۶ طول می‌کشد.

در میانه‌های نشست شفر گزارشگران یکی از شبکه‌های تلویزیونی اعلام کرد این نشست به صورت زنده پخش می‌شود که شفر با بلند کردن دست خود به بینندگان این برنامه سلام کرد.

صدایی که از کانال کولر سالن روابط عمومی سازمان لیگ می‌آمد، مشکلاتی را برای خبرنگاران ایجاد کرده بود.

برانکو پیراهن تیم ملی که قرار است به کودکان سرطانی اهدا شود را امضا کرد.  

سرمربی پرسپولیس در زمان خروجش از سالن سازمان لیگ یکی از لیدر‌های باشگاه پرسپولیس را در آغوش گرفت و با او خوش و بش گرمی کرد.  

دیدار پرسپولیس و استقلال  در چارچوب دربی ۸۶ فردا ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/ 

حاشیه‌های نشست خبری برانکو قبل از دربی ۸۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار