عبداللهی:حال و هوای استقلال خوب است/ اظهارات شهردار بابلسر را پیگیری می‌کنیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:حال و هوای تیم ما بسیار عالی است و بازیکنان هر طور شده به دنبال پیروزی در شهرآورد هستند.

عبداللهی:حال و هوای تیم استقلال خوب است/ اظهارات شهردار بابلسر پیگیری و برخورد قانونی صورت می گیردنصراله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت استقلال پیش از دربی هشتاد و ششم گفت: تیم ما در وضعیت خوبی قرار دارد و با توجه به برنامه ریزی وینفرد شفر و دستیاران تمامی بازیکنان برای دیدار برابر پرسپولیس آماده هستند.

او ادامه داد:وضعیت تیم پرسپولیس هم خوب است و این تیم توانسته تا به اینجای رقابت‌ها نتایج خوبی را کسب کند، اما نکته مهمی که باید در مورد تیم خودمان بگویم این است که حال و هوای تیم ما بسیار عالی است و بازیکنان تیم هر طور شده به دنبال پیروزی در دربی هستند.

عبداللهی درباره پیش بینی اش از نتیجه شهر آورد هشتاد و ششم بیان کرد:نتیجه را نمی‌توان پیش بینی کرد، اما فکر می‌کنم بازی فردا به نفع ما به اتمام برسد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت پادوانی عنوان کرد: پادوانی در وضعیت خوبی قرار دارد و این بازیکن با نظر پزشکان برای تکمیل شدن دورانی درمانی اش در اهواز ماندگار شد و هفته آینده او را به تهران باز می‌گردانیم.

عبداللهی درباره اظهارات شهردار بابلسر نسبت به مصدومیت پادوانی گفت: پیش از این فکر می‌کردم شهردار‌ها انسان‌های فهمیده و با سوادی هستند، اما با اظهاراتی که روز گذشته شهردار بابلسر در مورد بازیکن مصدوم تیم ما بیان کرد به این نتیجه رسیدم که در میان شهردار‌ها استثنا هم وجود دارد. بدون شک اظهارات این شهردار پیگیری و از طرف باشگاه استقلال برخورد قانونی صورت می‌گیرد. خوب است که برخی افراد به جای مسخره گرفتن دیگران برای بهترین بازیکن با اخلاق تیم ما دعا کنند تا او سلامتی اش را بازیابد.

او درباره وضعیت مصدومان استقلال پیش از دربی گفت: منتظری و برزای بازیکنانی هستند که نمی‌توانند تیم را همراهی کنند. از طرفی رحمتی دروازه بان خوب تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و می‌تواند در دربی پیش رو از سنگر تیم محافظت کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه از نظر او کدام بازیکن در دربی ۸۶ گل می‌زند افزود:تمامی بازیکنان تیم ما قابلیت گلزنی دارند چرا که در اکثر دیدار‌ها بازیکنان در تمامی پست‌های خود موفق شدند  گل به ثمر برسانند.

او درباره خاطره هایش در دربی‌های گذشته گفت: خاطره‌ای که در ذهنم است این خواهد بود که در دوره‌ای سرمربی استقلال بودم که تیم ما ۲ بر صفر از پرسپولیس عقب بود و در نهایت بازی را ۲ - ۲ مساوی کردیم. این بازی برنده نداشت، اما در زمانی که سرمربی بودم این نتیجه برایم خاطره شد.

عبداللهی درباره اینکه در صورت پیروزی دربی پاداش به بازیکنان پرداخت می‌شود یا خیر افزود:به طور حتم مسئولان باشگاه برای برد پاداشی را در نظر می‌گیرند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره کری خوانی گفت:اهل کری خوانی نیستم و شیرینی کری خوانی برای هواداران است. آرزوی قلبی ام این است که تیممان برنده دربی ۸۶ باشد.

انتهای پیام/

اظهارات عبداللهی درباره دربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار