رئیس دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی کشور:

اسلام مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است

رئیس دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی کشور گفت:دین اسلام هم از جانب دشمنان قسم خورده خود و هم از طرف گروهک هایی که تفسیرهایی غیرمنطقی از متون اسلامی دارند، مورد هجمه قرار گرفته است.

اسلام مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الاسلام محمد حسین مختاری رئیس دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی کشور ،در همایش نقش علما و روحانیت در وحدت اسلامی که با حضور علمایی از استان های کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان و اقلیم کردستان عراق در سالن اجتماعات مرکزبزرگ غرب کشور در سنندج برگزارشدگفت:دین اسلام هم از جانب دشمنان قسم خورده خود استکبار جهانی و هم از طرف گروهک هایی که تفسیرهایی غیرمنطقی از متون اسلامی دارند، مورد هجمه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: هجمه های دشمنان همواره وجود دارد و آنها همیشه به دنبال حذف اعتقادات دینی و معنوی از اذهان مسلمانان بوده و هستند.


حجت الاسلام مختاری گفت: گروهک‌هایی خلق شدند و با نوع تفسیر و قرائت غیرمنطقی و نامعقول از آموزه های اسلام در برابر اسلام راستین قد علم کردند و باعث غیر واقعی جلوه دادن اسلام رحمانی هستند.

رئیس دانشگاه تقریب مذاهب با اشاره برلزوم اگاهی بخشی به نسل جوان یادآور شد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تمهیدات و زمینه‌های شکل‌گیری را باید فراهم کنیم و در اینجا نقش صاحبان اندیشه و نظر بی‌نظیر است.

حجت‌الاسلام مختاری بیان کرد:همبستگی و اتحاد و روابط یکدلانه بین عالمان دین در شکل‌گیری امت اسلامی نقش آفرین است.

انتهای پیام/م

دین متعلق  به همه زمان‌هاست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.