قهرمانی تیم علوم پزشکی اصفهان در المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر

تیم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر توانست رتبه نخست و مقام قهرمانی را از آن خود کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر توانست رتبه نخست و مقام قهرمانی را از آن خود کند.

آیین اختتامیه و توزیع مدال 5 رشته دارت، آمادگی جسمانی، فوتبال رومیزی، طناب‌زنی و لیوان چینی دوشنبه در مجتمع فرهنگی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برگزار شد.

کوروش نصیری از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش انفرادی لیوان چینی حائز رتبه سوم و تیم این دانشگاه نیز در بخش تیمی حائز مقام دوم مسابقات لیوان چینی شد.

در مسابقات طناب‌زنی نیز تیم اصفهان موفق به کسب جایگاه قهرمانی از بین 28 تیم شرکت‌کننده دیگر شد.

هر چند تیم دارت اصفهان موفق به کسب مدال نشد اما در رشته آمادگی جسمانی موفق به کسب مدال نقره مسابقات سومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی شد.

محسن الحیاوی و علی خالدی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز موفق به کسب مدال‌های طلا و  نقره فوتبال رومیزی در بخش انفرادی شدند اما در بخش دوبل مدالی نصیب اصفهان نشد.

در سومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور حدود 800 دانشجو در رشته‌های مختلف در این رقابت‌ها حاضر شدند که 116 مربی نیز هدایت این دانشجویان را عهده‌دار بودند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.