تاکید مقامات افغانستان و آلمان بر حمایت از روند صلح در افغانستان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان با آقای «مارکوس پوتسل»، نماینده ویژه جمهوری فدرال آلمان که در رأس هیئتی برای اشتراک در نشست دوم پروسه کابل به افغانستان آمده است دیدار کرد.

تاکید مقامات افغانستان و آلمان بر حمایت از روند صلح در افغانستانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «صلاح الدین ربانی»، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان با آقای «مارکوس پوتسل»، نماینده ویژه جمهوری فدرال آلمان که در رأس هیئتی برای اشتراک در نشست دوم پروسه کابل به افغانستان آمده است دیدار کرد.

وزیر امور خارجه افغانستان از اشتراک هیئت آلمانی در نشست دوم پروسه کابل اظهار امتنان نمود و نقش دوستان بین المللی افغانستان را در حمایت از روند صلح و ثبات در افغانستان مهم تلقی کرد.

وی از همکاری همه جانبه کشور آلمان در روند صلح افغانستان ابراز سپاس نمود.

وزیر امور خارجه افغانستان همچنین به میان آمدن صلح و ثبات را مقدمه ای برای آغاز سایر گفتمان ها خواند و اظهار داشت: در پروسه کابل پیام حکومت افغانستان واضح است؛ گفتگو با جناح های مخالف بدون شرایط ابتدایی راهگشا و روزنه ای امید برای ایجاد صلح می باشد. امیدوار هستیم که کشور های همسایه افغانستان در این روند همکار افغانستان باشند.

پوتسل، نماینده ویژه جمهوری فدرال آلمان نیز از همکاری همه جانبه کشورش در روند صلح و ثبات در افغانستان اطمینان داد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار