انهدام 18 باند توزیع مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در 11 ماهه امسال در زمینه مبارزه با موادمخدر 18 باند بزرگ توزيع موادمخدر متلاشی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علی آزادی  فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه به منظور ریشه کن کردن پدیده مواد مخدر همه اقشار جامعه باید نقش داشته باشند گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در استان ۱۴ درصد نسبت به مشابه سال قبل رشد داشته ایم.
سردار آزادی از کشف یک تن و ۳۶۰ کیلو انواع موادمخدر در ۱۱ ماهه سال ۹۶ توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد و افزود: کشف انواع موادمخدر در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی با اعلام اینکه در ۱۱ ماهه امسال در زمینه مبارزه با موادمخدر ۱۸ باند بزرگ توزیع موادمخدر در استان متلاشی شده است؛ افزود: در این مدت ۱۳۳ قاچاقچی بزرگ موادمخدر، شناسایی و دستگیر شدند.
 فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: پلیس با تلاشی بی وقفه و شبانه روزی و با هدف مبارزه با سوداگران مرگ، خرید و فروش، مصرف، و آلودگی مواد افیونی در عملیات‌هایی خطیر که بسیاری از آن‌ها مسلحانه و شاهد جان فشانی مامورین بوده موفق به کشف این مقدار مواد مخدر از سوداگران مرگ شدند.
سردار آزادی در پایان  افزود: پلیس با قاطعیت نسبت به برخورد و مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه اقدام می‌کند و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.
انتهای پیام/ن
 

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.