برگزاری کارگاه توانمند سازی منطقه‌ای سمن‌های شمالغرب کشور در زنجان

کارگاه آموزشی راهکار‌های نوین، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با رویکرد اعتیاد با حضور سازمان‌های مردم نهاد استان‌های شمالغرب کشور در زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ کارگاه توانمند سازی منطقه‌ای سمن‌های شمالغرب کشور با حضور استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، اردبیل، کردستان در زنجان شروع به کار کرده است.
درویش امیری استاندارد زنجان در این کارگاه با اشاره به اینکه جامعه از معضل اعتیاد خسارت‌های جبران ناپذیری دیده است گفت : نیروی انسانی فعال جامعه چه در راه افتادن به دام اعتیاد وچه در راه مبارزه با این بلای خانمان سوز بیشترین هزینه‌ها را متحمل شده است.
درویش امیری با تا کید بر اهمیت پیشگیری از اعتیاد، مشارکت عمومی را مهمترین عامل درامر پاکسازی جامعه ازاین آسیب اجتماعی ناشی از آثار سو مصرف مواد مخدر دانست وافزود: سازمان‌های مردم نهاد در راه کمک به حل معضل اجتماعی حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند.
وی با اشاره به فعالیت بیش از ۳۵۰ سازمان مردم نهاد دراستان گفت: ما امروز برای مبارزه با موادمخدر بیش از سایر حوزه‌ها به سازمان‌های مردم نهاد نیاز داریم.
سردار آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تولید، توزیع وتقاضای موادمخدررا ۳ ضلع مثلث اعتیاد در جامعه برشمرد.
وی موفقیت درراه پیشگیری ودرمان اعتیاد را در گروه قطع ارتباط ضلع‌های اعتیاد دانست و گفت:برای رسیدن به این مهم بیش از ۳ هزار نفر در راه مبارزه با سوداگران مرگ به شهادت رسیده اند.
گفتنی است این کارگاه تا ۳۰ بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

زنجان میزبان نمایندگان سمن‌های استان‌های شمالغرب کشور

برچسب ها: اعتیاد ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.