رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

شیعه و سنی در کنار یکدیگر از مرز و امنیت ایران اسلامی دفاع می‌کنند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شیعه و سنی امروز در کنار یکدیگر با حفظ وحدت و همبستگی از مرز‌ها و امنیت ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در همایش نقش علما و روحانیون در مقابله با جریانات تکفیری در ایرانشهر اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی یک درخت تنومند است که آمریکا و هم پیمانانش در مقابل آن هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی بیان کرد: چهل سال قبل در دوران ستم شاهی ما چقدر در ذلت و زیر سلطه بیگانگان بودیم، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی با اقتدار و عزت زندگی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و ایادی وابسته به آن‌ها در برابر خدا و ایمان ملت ایران هیچ هستند.

وی تاکید کرد: ذلت در زندگی مسلمانان بدور از دستورات دین مبین اسلام است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ به دلیل اینکه نفت جهان اسلام را ببرد و سلاح بفروشد و بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم یمن را به خاک و خون بکشد نخستین سفر خود را به عربستان انجام داد.

بروجردی اظهار داشت: ما دست دوستی و برادری به سوی کشور‌های اسلامی دراز کردیم، اما متاسفانه برخی از کشور‌ها به طرف ما نیامده و دست به سوی رژیم صهیونیستی وآمریکا دراز کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شیعه و سنی امروز در کنار یکدیگر با حفظ وحدت و همبستگی از مرز‌ها و امنیت ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

وی بیان کرد: خیلی‌ها سوال می‌کنند که چرا شما به سوریه و عراق کمک می‌کنید؛ ما به دعوت این دولت‌ها برای مبارزه با جریان‌های تکفیری و داعش رفتیم.

وی افزود: امروز آمریکا به دنبال ساماندهی سران داعش و انتقال آنان به دیگر کشور‌های اسلامی از جمله افغانستان است.

وی ادامه داد: جنگ آنان جنگ با اسلام و وحدت امت مسلمان است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش علما گفت: علما وظیفه سنگینی در روشنگری فکری و فرهنگی مردم بر عهده دارند.

بروجردی اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند جوانان ما را از اعتقادات دینی و اسلامی شان دور کنند.

وی بیان کرد: از زمان حضور نیرو‌های ناتو در افغانستان تولید مواد مخدر از ۲۰۰ تن به هشت هزار تن رسیده است.

وی ادامه داد: آمریکا به خاطر اینکه جوانان امت اسلامی را معتاد کند سطح تولید مواد مخدر را در افغانستان افزایش داده است.

وی تاکید کرد: باید دست در دست هم قرار دهیم و با اتکا به آموزه‌های دینی دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: راهبرد‌های ما در عرصه‌های مختلف با همت جوانان وهدایت‌های رهبری معظم انقلاب تحقق پیدا کرده است.

انتهای پیام/ع

ذلت در زندگی مسلمانان بدور از دستورات دین مبین اسلام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار