همایش مبارزه با جریان‌های تکفیری در ایرانشهر برگزار می‌شود

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار مستقر در ایرانشهر گفت: همایش مبارزه با جریان‌های تکفیری فردابا حضور ۵۰۰ نفر از علمای تشیع و تسنن جنوب استان ائمه جمعه، معتمدان و بزرگان طوایف در دانشگاه ولایت این شهرستان برگزار می‌شود.

همایش مبارزه با جریان‌های تکفیری در ایرانشهر برگزار می‌شودسرهنگ داوود شهرکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار مستقر در ایرانشهر  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:همایش مبارزه با جریان‌های تکفیری فردابا حضور ۵۰۰ نفر از علمای تشیع و تسنن جنوب استان ائمه جمعه، معتمدان و بزرگان طوایف در دانشگاه ولایت این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ داوود شهرکی افزود: این همایش با رویکرد نقش علما و روحانیون در مبارزه با جریان‌های تکفیری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان از تنوع قومی و مذهبی برخوردار است گفت: دشمن در تلاش است تا در این منطقه نفوذ و اختلاف ایجاد کند که با راهنمایی‌های علما و هوشیاری مردم تا کنون موفق نبوده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار مستقر در ایرانشهر علت انتخاب ایرانشهر برای برگزاری این همایش را مرکزیت سیاسی و فرهنگی بودن آن در جنوب سیستان و بلوچستان و لبیک به سخنان رهبر معظم انقلاب که در دیدار اخیر با دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای این استان فرمودند: «مردم سیستان و بلوچستان در بحت وحدت و اتحاد نمونه هستند» ذکر کرد.

وی تصریح کرد: برای برگزاری این همایش چهار کمیته فرهنگی و روابط عمومی، امنیتی، پشتیبانی و اجرایی تشکیل شده است.

سرهنگ داوودی گفت: برگزاری این همایش تاثیر بسزایی در ایجاد وحدت در منطقه و جنوب سیستان و بلوچستان خواهد داشت.
ایرانشهر در ۳۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

همایش مبارزه با جریان‌های تکفیری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.