امام جمعه زاهدان:

ایران به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته است

امام جمعه زاهدان گفت: ایران به برکت انقلاب اسلامی در همه زمینه‌های علمی، نظامی و ... پیشرفت‌های چشمگیری داشته و مدیریت کشور در دست فرزندان این مرز و بوم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان با تبریک دهه فجر و ایام فاطمیه اظهار داشت: تا پیش از انقلاب اسلامی افرادی از کشور‌های خارجی مدیریت خدمات در کشور را به دست گرفته بودند و در کنار حق ماموریت حق توحش نیز دریافت می‌کردند.

سلیمانی افزود: پدیده حمله نظامی همواره بر روی میز آمریکایی‌ها وجود دارد، اما با قدرتی که امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی از آن برخوردار است هرگز جرات حمله به این مرز و بوم را نخواهند داشت.

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: استکبار جهانی هرگاه به ایران اسلامی حمله کرده اند با شکست مواجه شده اند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه‌های امام (ره) و قاطعیت رهبر معظم انقلاب؛ آمریکا امروز به عنوان منفورترین حکومت و نظام در جهان معرفی شده است.

آیت الله سلیمانی به اقدامات اخیر استکبار جهانی برای انتقال داعش و نیرو‌های تکفیری به افغانستان گفت: آمریکا به حضور داعش در عراق و سوریه بسیار امید داشت، اما پس از شکست در این کشور‌ها تمام امیدش را از دست داد.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: داعش با همکاری و حضور پر رنگ کشور‌هایی همچون ایران و روسیه در عراق و سوریه شکست خورد.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: آمریکا با اهداف تروریستی جدیدی وارد افغانستان شده و قصد ماندن در منطقه را دارد که کشتار اخیر در این کشور هم نشانه اهداف شوم استکبار جهانی در منطقه است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: افغانستان در همسایگی شرقی ایران واقع شده که سالهاست از استکبار زخم برداشته به طوری که تاریخ این کشور سراسر سختی و محنت را نشان می‌دهد.

آیت الله سلیمانی اظهار داشت: با حضور انگلیس استعمارگر، اشغالگران روس به بهانه دستیابی به آب‌های گرم و پرورش گروهک‌های تروریستی از سوی آمریکا در افغانستان برادر کشی را به راه انداختند و حمله آمریکای‌ها در منطقه به بهانه مبارزه با مواد مخدر و مافیای مخدر زخم‌های زیادی به این کشور وارد کرده است.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: آمریکا افغانستان را به دلیل اینکه زخم‌های پی درپی در تاریخ معاصر برداشه و نمی‌تواند دفاع لازم را در برابر دشمن داشته باشد و همچنین به دلیل همسایگی این کشور با ایران اسلامی و زهر چشم گرفتن از چین و روسیه که ۲ حریف بالقوه آمریکا هستند این کشور را به عنوان پایگاهی برای خود در نظر گرفته است.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: کشور‌های منطقه باید هشیار باشند که آمریکا در انتقال داعش به افغانستان اهداف شومی را دنبال می‌کند و قصد ناامنی و آشوب در منطقه را دارد.

انتهای پیام/ع

آمریکا افغانستان را هدف اقدامات شوم خود قرار داده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار