برگزاری مانور تصادف شهری در رشت

نخستین مانور تصادف شهری از صحنه تصادف تا بیمارستان امروز در رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ پیمان اسدی، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ گیلان گفت: در مانور تصادف شهری که صبح امروز در بلوار شهید افتخاری رشت برگزار شد، نیرو‌های امدادی و خدمات رسان استان توان عملیاتی خود را هنگام حوادث و سوانح جاده‌ای آزمودند.

وی با اشاره به اینکه این مانور در یک شرایط واقعی و با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروزی برگزار شده است، افزود: در حال حاضر ۶۲ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان گیلان فعال است و شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حوادث و سوانح در منازل و جاده با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و از خدمات رایگان و شبانه روزی این نهاد حمایتی- امدادی بهره‌مند شوند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ گیلان اعلام کرد: با توجه به ورود گردشگران و مسافران در ایام نوروز و تسریع در روند خدمات رسانی ۱۴ کمپ ثابت و ۳۴ کمپ سیار فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ نیز در جاده‌های استان مستقر می‌شود.

پیمان اسدی تصریح کرد: اورژانس و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ گیلان در تعطیلات نوروز سال ۹۶ بیش از ۱۳ هزار ماموریت امداد و نجات انجام دادند که از این تعداد بیش از ۶ هزار ماموریت منجر به بستری مصدومان در بیمارستان شد.

نخستین مانور تصادف شهری از صحنه تصادف تا بیمارستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هلال احمر، آتش نشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، پلیس راهور، بیمارستان قائم و شرکت امدادرسانان گیل برگزار شد.

 

انتهای پیام/ع

نخستین مانور تصادف شهری از صحنه تصادف تا بیمارستان در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.