اجرای طرح امداد زمستانی اورژانس گیلان

طرح امداد زمستانی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گیلان در 61 پایگاه شهری و جاده ای این مرکز آغاز شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛پیمان اسدی مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت  : 4هزار و 353 ماموریت در اجرای طرح امداد زمستانی در استان انجام شد.

وی افزود :از این تعداد ماموریت های امدادی که از 20آذر تا 10 دی انجام گرفته 3 هزار و 129 ماموریت مربوط به غیرتصادفی و هزار و 224 ماموریت تصادفی است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت : 2 هزار و 613 مورد منجر به بستری در بیمارستان شده که 5 5مورد مربوط به مسمومیت با گاز مونواکسید کربن است.

اسدی  با اشاره به اقدامات 115 گیلان برای اجرای طرح امداد زمستانی افزود : آماده باش کامل ستاد 1590 و هماهنگی با بیمارستان ها برای پذیرش بیماران و مصدومان ناشی از حوادث زمستانی و ترافیکی بر اساس دستورالعمل ابلاغی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله این اقدامات است.

وی گفت :طرح امداد زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان از 20 آذر در 61 پایگاه شهری و جاده ای این مرکز آغاز شده و تا 20 اسفندماه ادامه دارد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان  تصریح کرد :در اجرای طرح امداد زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان، 120 دستگاه آمبولانس، 2 موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با امکانات و تجهیزات لازم و نیروهای متخصص برای خدمات رسانی فعال است.

بیش از 400 نیرو در اورژانس گیلان  در حال فعالیت اند  .

انتهای پیام/ق

 

آماده باش  اورژانس گیلان در طرح امداد زمستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.