توقیف بیش از ۹ میلیارد برنج قاچاق در نیمروز

رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان از کشف ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برنج قاچاق در ایست بازرسی سفیدآبه شهرستان نیمروز خبر داد.

سرهنگ  ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ماموران پلیس آگاهی در ایست و بازرسی سفیدآبه شهرستان نیمروز حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۶ دستگاه کامیون کشنده که به صورت کاروانی حرکت می‌کردند مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی مدارک و بازرسی از این خودرو‌ها موفق به کشف ۱۵۰ تن برنج خارجی قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال که به مقصد مشهد در حال حرکت بود، شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۸ قاچاقچی در این رابطه، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: از آنجایی که مواد غذایی خارجی قاچاق فاقد هر گونه کنترل بهداشتی هستند و استفاده از آن‌ها موجب بیماری‌های مختلفی می‌شود و سلامت افراد جامعه را به خطر می‌اندازد، نیروی انتظامی با واردکنندگان کالای قاچاق برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

قاچاق برنج درنیمروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار