جانشین فرمانده انتظامی استان خبرداد:

توقیف محموله میلیاردی برنج قاچاق در نیمروز

جانشین فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از توقیف محموله ۲۰۰ تنی برنج قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد.

توقیف محموله میلیاردی برنج قاچاق در نیمروزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ  احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق ماموران ایست و بازرسی "سفیدآبه" شهرستان نمیروز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به هشت دستگاه خودرو مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۲۰۰ تن برنج قاچاق که از طریق مبادی غیرقانونی وارد کشور و در حال انتقال به یکی از استان‌های همجوار بوده است کشف شد.

سرهنگ طاهری با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان داشت: در این رابطه هشت قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا خسارت جبران ناپذیری به بدنه اقتصاد کشور می‌زند و موجبات رکود و بیکاری جوانان را فراهم می‌کند، پلیس با بهره گیری ار تمام توان و امکانات خود با این پدیده شوم مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

کشف برنج قاچاق در نیمروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار