مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان خبر داد؛

نخستین جشنواره ملی پویانمایی در همدان

نخستین جشنواره ملی پویانمایی در همدان برگزار می شود.

نخستین جشنواره ملی پویانمایی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی دهقان نیری ،مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به اینکه این جشنواره اردیبهشت 97 در همدان برگزار خواهد شد افزود: این جشنواره ملی انیمیشن دستاورد بزرگی برای همدان و کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دو رویداد مهم گردشگری در سال 2018 در همدان اتفاق خواهد افتاد گفت: خوشبختانه همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا، میزبان سایر کشورها خواهد بود که برگزاری این جشنواره نیز می‌تواند به این امرمهم و معرفی همدان کمک شایانی کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان بیان داشت: این استان با توجه به ظرفیت‌های غنی در حوزه‌های فرهنگی و هنری می‌تواند میزبان بسیاری از رویدادهای بزرگ ملی باشد که همه باید از این ظرفیت‌‎ها بهره‌مند شویم.

دهقان نیری با اشاره به اینکه چند روز گذشته در تهران جلسه‌ای با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیما برگزار شد که در آن  تفاهم‌نامه برگزاری نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی به امضا رسید، یادآورشد: در این جلسه از همدان به عنوان قطب پویانمایی کشور یاد شد که این امرمهم نشان از تلاش بی‌وقفه همکاران در رسانه است.

وی توضیح داد: این جشنواره نخستین بار است که برگزار می‌شود و مسلماً دچار نواقصی است که باید برطرف شود و امیدواریم این جشنواره خون تازه‌ای در رگ‌های انیمیشن تولید داخلی جاری کند.

وی در پایان تصریح کرد: در این جلسه از تمام شبکه‌های استانی و ملی تلویزیون درخواست شد تا در معرفی همدان و خاصه رویدادهای مربوط به همدان 2018 همکاری شایسته‌ای با سیمای مرکز همدان به عمل آورند.

انتهای پیام/غ

برگزاری نخستین جشنواره ملی پویانمایی در همدان

برچسب ها: جشنواره ، پویانمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.