امام جمعه بافق:

دشمن به دنبال حرکتی است تا بتواند کار خود را انجام دهد

امام جمعه بافق گفت: امیدواریم قوه قضائیه و وزارت اطلاعات مسائل اخیر را بررسی و نتیجه را به مردم اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه نماز جمعه این هفته بافق گفت: هفته گذشته دو رویدادی اتفاق افتاد که کشور ما عزادار شد سقوط هواپیما در کوه دنا و اغتشاشاتی که شب شهادت حضرت زهرا(س) در خیابان پاسداران تهران به وقوع پیوست.

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی ادامه داد: نیروهای امدادی به محض اطلاع از وقوع حادثه، امدادگران خود را به منطقه اعزام کردند ولی به دلیل شرایط جوی نامناسب کار آن ها زمان برده است و در حال حاضر نیز با تمام توان در کوه‎های دنا مشغول پیدا کردن جنازها و تکه های هواپیما هستند.

وی به جریان خیابان پاسداران در شب شهادات حضرت زهرا(س) و شهادت پنج نفر از عزیزان اشاره کرد و گفت: جریان شب شهادت حضرت زهرا(س) و حرکتی که در تهران آغاز شد این بود که دونفر از دراویش خودرویی را می دزدند و بعد از شکایت از آن ها و دستگیری سارقان،چند نفر از دراویش به همراه چندنفر از اراذل و اوباش به کلانتری محل مراجعه و درخواست آزادی زندانیان را می کنند این در حالی است که آزادی زندانی دست قوه قضائیه است نه کلانتری،آن ها هر حرکتی را می خواستند انجام دادند که در این ماجرا سه مامور نیروی انتظامی و دوبسیجی را به شهادت می رسانند.

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: ما در مجلس شورای اسلامی اهل تسنن، زرتشتیان و اقلیت های مذهبی نماینده دارند و فرصت برای حضور این اقلیت ها در مراسمات مختلف وجود دارد ولی دشمن دنبال یک حرکتی است که جلوی آن حرکت و کار خود را انجام دهد که امیدواریم قوه قضائیه و وزارت اطلاعات این مسائل اخیر را بررسی و نتیجه را به مردم اعلام کنند.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبریمی فرماید امروز تبلیغات یک نوع جهاد است و دشمن در تلاش است که با تبلیغات سوء اعلام کند که نظام جمهوری اسلامی ایران توان ندارد ولی این کشور در همه زمینه ها توان بالایی دارد.

 تشکر از حضور مردم بافق در مراسم استقبال و تدفین شهدا در مبارکه، آغاز ثبت نام حوزه علمیه خواهران و برادران از جمله مواردی بود که در خطبه پایانی به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه بافق

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار