مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

برگزاری یادواره 146 شهید در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان از برگزاری یادواره 146 شهید هیات رزم‌آوران و رزش‌های رزمی استان همدان در استان خبر داد.

برگزاری یادواره 146 شهید در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: حفظ و صیانت از یاد شهدا، زنده نگه داشتن حق و حقیقت است و مزین کردن اماکن ورزشی استان همچون ورزشگاه شهید شمسی‌پور با نام شهدای ورزشکار افتخاری بزرگ برای جامعه ورزشی استان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: شهدای هشت سال دفاع مقدس به خوبی توانستند در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستادگی کنند، تصریح کرد: شهدای بزرگ ایران اسلامی با رشادت‌های خود به ما درس آزادگی و عزت دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به جانفشانی و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، یادآور شد: همه باید از جانفشانی‌های این بزرگان درس بگیریم و راه، افکار و اهداف شهدای والامقام را، راه زندگانی خود بدانیم.

منعم افزود: شهدا بهترین الگوی ورزشکاران هستند و ورزشکاران باید برای جاودانگی و ماندگاری نام خود در عرصه ورزش به شهدا و سیره آنان تأسی کنند.

وی اظهار کرد: تکریم و احترام به خانواده شهدا جز وظایف همه ماست و همه ما مرهون خون شهدا و جان‌فشانی جانبازان هستیم و هر لحظه باید تلاش کنیم که به این عزیزان بیش از گذشته خدمت‌رسانی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه 450 شهید ورزشکار در استان همدان شناسایی شده‌اند خاطرنشان کرد: شهیدان عزیز رزم‌آور و رزمی‌کار از افتخارآفرینان ورزش هستند که هم در عرصه خدمت به اسلام و کشورمان توانستند با نثار خون خود افتخار بزرگی کسب کنند.

انتهای پیام/ب

یادواره 146 شهید در همدان برگزار میشود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.