حضور تولیت آستان قدس رضوی در یادواره شهدای نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: حجت الاسلام رئیسی، سخنران یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر و ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند می شود.

حضور تولیت آستان قدس رضوی در یادواره شهدای نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامران کریمی، فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: حجت‌الاسلام‌مغیثی امام‌جمعه نهاوند، سردار حاج میرزا سلگی جانباز نهاوند و جمعی از فعالان فرهنگی به نمایندگی از خانواده شهدا این شهرستان باحجت‌الاسلام‌ سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند.

وی گفت: مراسم یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر و ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند روز ۳۰ بهمن سال جاری در مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

کریمی افزود: ۶ نفر ازشهدای گروه گروه انقلابی ابوذر نهاوند به نام های ولی‌الله سیف، بهمن منشط، حجت عبدلی، روح‌الله سیف، عباد الله خدا رحمی و ماشاالله سیف بودند که هرکدام از این عزیزان همانند همه ما در این دنیا خواسته‌های داشتند که ترجیح دادند فارغ از فرش، عرشی باشند.

وی اظهار داشت: شهرستان نهاوند در طول دفاع مقدس 850 شهید سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و همواره در عرصه‌های مختلف پایبندی خود به‌نظام مقدس اسلامی را نشان داده است.

نمونه ایثارگری مردم نهاوند تقدیم 6 شهید سرافراز گروه انقلابی ابوذر در سال 52 است که به‌عنوان اولین گروه‌های مخالف با حکومت ستم‌شاهی بر ضد ظلم قیام کردند و در سحرگاه بهمن 52 در میدان چیتگر تهران به شهادت رسیدند.

یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر و گرامیداشت یاد و خاطره 850 شهید شهرستان نهاوند هرسال در تاریخ 30 بهمن سالروز شهادت شهیدان گروه ابوذر در نهاوند برگزار می شود و هرسال یک سخنران کشوری به دعوت خانواده شهدا در این مراسم شرکت می کند.

انتهای پیام/ س

سخنرانی حجت الاسلام رییسی در یادواره شهدای نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.