وزیر ارتباطات عنوان کرد

بررسی چالش های پیش روی اجرای دولت الکترونیک

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود گزارش کوتاهی از چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با محوریت تقویت تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار امروز با حضور چهره های مطرح اقتصادی کشور در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان توسعه تجارت از جمله افراد حاضر در چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی هستند.

در همین راستا  محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به بررسی چالش های اجرای دولت الکترونیک و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی پرداخت.

آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"امروز و در چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی در دانشگاه شهید بهشتی تهران، ضمن مروری کوتاه بر آخرین وضعیت پروژ‌های اقتصاد مقاومتی در وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، به تبیین نقش اجرای دولت الکترونیکی در پایش شاخص‌ها و مدیریت هوشمندانه اقتصاد کشور پرداختم و چالش‌های پیش رو در اجرای دولت الکترونیکی را به عنوان کردم. بررسی فرهنگ عمومی و نیز تعارضات سیاسی در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی بخش دیگری از صحبت‌ها بود و در پایان نیز به سوالات دانشجویان عزیز پاسخ دادم. "



انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار