پورمختار در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وضعیت آموزشی کشور با حضور وزیر علوم در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی بررسی شد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مباحث مطروحه در جلسه این فراکسیون با حضور وزیر علوم را تشریح کرد.

وضعیت آموزشی کشور با حضور وزیر علوم در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی بررسی شدمحمدعلی پورمختار عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور غلامی وزیر علوم در جلسه صبح امروز فراکسیون متبوع خود، اظهار کرد: این جلسه اولین جلسه فراکسیون ولایی با وزیر علوم بود.

وی با اشاره به مباحث مطروحه در این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه درباره ضرورت انطباق رشته‌های دانشگاهی با نیازهای جامعه و ارتباط دانشگاه با صنعت در جهت افزایش اشتغال بحث و تبادل نظر شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به بررسی موضوع حذف کنکور در این جلسه، تصریح کرد: همچنین نمایندگان حاضر در جلسه درباره بحث محدودسازی و انحلال دانشگاه‌های علمی_ کاربردی هم سوالاتی داشتند که مطرح کردند.

پورمختار با بیان اینکه اکثر اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی نسبت به نحوه ارتباط وزیر علوم با نمایندگان مجلس معترض بودند، خاطر نشان کرد: دیدگاه اکثر اعضای فراکسیون این بود که آقای غلامی در تصمیم‌‌گیری‌ها و انتصاب‌های خود چه در وزارتخانه و چه در استان‌ها مشورتی با نمایندگان مجلس نکرده است و خواستار تقویت ارتباط وزیر با نمایندگان مجلس بودند، وزیر هم قبول کرد که ارتباطش با مجلس را تقویت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار