توفیقی: با مربی پایه آکادمی استقلال برخورد می کنیم

معاون ورزشی باشگاه استقلال در واکنش به فحاشی مربی پایه آکادمی استقلال به یک خبرنگار گفت: جزییات این موضوع را از ورمزیار جویا می‌شوم و به آن ورود می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلا در گفت و گو با رادیو  درباره وضعیت این تیم گفت: تیم استقلال در حال حاضر در دوحه به سر می برد و امشب راهی عمان می شود تا روز سه شنبه با الهلال عربستان روبرو شود.

او درباره مصدومان اظهار کرد: شرایط بازیکنان خوب است و همه چیز مهیاست. فقط پژمان منتظری به دلیل مصدومیت به کشور بازگشت تا مراحل درمان خود را انجام دهد.

توفیقی درباره بازیکن جدید استقلال بابا تیام تصریح کرد: او کم کم در تیم جا می افتد و با تاکتیک ها کنار می آید. امیدوارم در بازی روز سه شنبه عملکرد بهتری داشته باشد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره منتفی شدن پرداخت غرامت به نمایندگان ایران برای برگزاری دیدارها در کشور بی طرف اضافه کرد: ما هم جسته گریخته مطالبی شنیده ایم و از فدراسیون پیگیر هستیم. به دنبال یک منبع موثق می گردیم.

 توفیقی درباره درگیری لفظی مربی پایه باشگاه استقلال با یک خبرنگار بیان کرد: من در آن جا حضور نداشتم و تازه متوجه قضیه شدم. مطمئنا جزییات این موضوع را از ورمزیار جویا می شوم و به آن ورود می کنم.

 انتهای پیام/

اظهارات توفیقی درباره استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار