برپایی تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی+ تصاویر

معترضان صهیونیست با برپایی تظاهرات گسترده خواستار کناره گیری نخست وزیر رژیم صهیونیستی از قدرت شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، ساکنان سرزمین های اشغالی فلسطین روز جمعه در اعتراض به فساد مالی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تل آویو تظاهرات برگزار کردند. این تظاهرات در پی درخواست پلیس اسرائیل برای تعقیب قضایی نتانیاهو در تل آویو برگزار شد. افراد حاضر در این تظاهرات از نتانیاهو خواستند استعفا دهد و از قدرت کناره گیری کند.

پلیس رژیم صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کرد شواهد کافی برای محکومیت بنیامین نتانیاهو در دو پرونده بزرگ فساد مالی در اسرائیل را در اختیار دارد. نخست وزیر 68 ساله رژیم صهیونیستی با رد تمامی اتهامات ادعا کرد مرتکب هیچ اشتباهی نشده است. پس از درخواست پلیس رژیم صهیونیستی برای تعقیب قضایی نتانیاهو، در حال حاضر تصمیم دادستان کل این رژیم تعیین کننده نهایی محکومیت نخست وزیر اسرائیل به فساد مالی خواهد بود.

برپایی تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در اسرائیل + تصاویر

در پی اعلام پلیس اسرائیل، چند هزار معترض در اعتراض به فساد مالی نتانیاهو امروز در میدان اصلی تل آویو گرد هم آمدند. معترضان با حمل دست نوشته هایی نظیر "وزیر مجرم" و "کلاه بردار برو!" خواستار کناره گیری نتانیاهو از قدرت شدند.

برپایی تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در اسرائیل + تصاویر

یکی از معترضان حاضر در این تظاهرات اظهار کرد: «ما معتقدیم نخست وزیر باید فورا خود را خلع صلاحیت کند و استعفا دهد. او دیگر نمی تواند نخست وزیر اسرائیل باشد.»

برپایی تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در اسرائیل + تصاویر

براساس قوانین رژیم صهیونیستی، نخست وزیر تا زمانی که در دادگاه محکوم نشده است هیچ گونه اجبار قانونی برای کناره گیری از قدرت ندارد.

انتهای پیام/

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار