رئیس حوزه هنری یزد؛

دومین محفل سوگواره مادرانه امروز و فردا در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری یزدگفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، دومین محفل سوگواره مادرانه با حضور استاد نصرالله قادری و هنرمندان درحوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمدصادق کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری یزد از برگزاری دومین محفل سوگواره مادرانه همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور استاد نصرالله قادری ـ‌نویسنده، مترجم، پژوهشگر و مدرس دانشگاه‌ـ و همچنین حجج اسلام محمد جواد صداقت کشفی و زکریا اخلاقی در شامگاه 26 و 27 بهمن‌ماه در این مرکز خبر داد.

کوچک‌زاده با تسلیت ایام عزاداری شهادت ام ابیها حضرت زهرا (س) افزود: در شب اول این مجلس، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد صداقت کشفی ‌ـ‌قائم مقام صدا وسیمای مرکز یزد‌ـ و در شب دوم نیز حجت الاسلام والمسلمین زکریا اخلاقی ‌ـ‌شاعر برجسته کشور و مدرس حوزه علمیه‌ـ سخنرانی می‌کنند.

وی افزود: استاد نصرالله قادری نیز به روایت هنری سیره و سبک زندگی حضرت زهرا (س) می‌پردازد.

قرائت قرآن، مداحی، مرثیه سرایی و شعرخوانی شاعران اهلبیت(ع) از دیگر برنامه‌های این محفل فاطمی است از عموم مردم مؤمن و ولایتمدار دارالعباده به خصوص هنرمندان و هنردوستان دعوت شده در این مراسم شرکت کنند.

این مراسم امروز پنجشنبه و فردا جمعه از ساعت 18:30 تا 20:30 در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.

گفتنی است: سوم جمادی الثانی به روایتی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

انتهای پیام/ ی

برگزاری دومین محفل سوگواره مادرانه امروزو فردا  در حوزه هنری یزد 

 

برچسب ها: عزاداری ، اخبارمذهبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار