تصویب 417 طرح سرمایه گذاری و اشتغال در شهرستان بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار از تصویب 417 طرح سرمایه گذاری و اشتغال در شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،آرام حلیم، فرماندار شهرستان بیله سوار در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: 417 طرح سرمایه‌گذاری و اشتغال با اعتبار 148 میلیارد و 969 میلیون تومان با اشتغالزایی 969 نفر در کارگروه شهرستانی تصویب و جهت ارائه تسهیلات به کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل ارائه شده است.

وی افزود: تاکنون 225 طرح با اعتبار 25 میلیارد و 806 میلیون تومان و با اشتغال‌زایی 380 نفر در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل تصویب شده است و تسهیلات ویژه به طرح های متقاضی پرداخت خواهد شد.

فرماندار بیله‌سوار با اشاره به اینکه بیشترین تعداد طرح‌ها در حوزه کشاورزی و دامداری است، تصریح کرد: خوشبختانه در دولت دوازدهم راهکارها و تسهیلات خوبی برای طرح‌های اشتغال‌زا در نظر گرفته‌ شده که امیدواریم تا پایان سال شهرستان بیله‌سوار بتواند به‌ صورت کامل اعتبارات تخصیص‌ یافته شهرستان را جذب کند.

حلیم در خصوص ثبت‌نام فارغ التحصیلان شهرستان در سامانه کارورزی نیز بیان کرد: تاکنون  963 متقاضی در طرح کارورزی در شهرستان بیله‌سوار ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 726 نفر تایید شده است.

وی تعداد واحدهای پذیرنده در طرح کارورزی را 373 واحد عنوان کرد و گفت: تاکنون با 366 نفر کارورز، عقد قرار داد منعقد شده است که با توجه به این آمار شهرستان بیله‌سوار در طرح جذب اشتغال کارورزی رتبه اول را در بین شهرستان های استان کسب کرده است.

انتهای پیام/ح

ارائه تسهیلات به کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.