برانکو: کیفیت، قدرت و دانش خود را به نسف قارشی نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نشان دادیم که کیفیت، دانش و قدرت داریم و طبیعی است که انتظار داریم این بازی‌ها را به همین شکل ادامه بدهیم.

ایوانکوویچ: شخصیت برنده بودن و اراده را به نمایش گذاشتیم به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش مقابل نسف قارشی ازبکستان اظهار کرد: لیگ قهرمانان شروع شد. چند روز پیش گفته بودم بازی اول لیگ قهرمانان آسیا در مقابل هواداران و اینکه گزینه برد هم تیم ما بود سخت است. البته  نمی‌دانم چندین مرتبه است که بازیکنانم هوادارنمان را شاد کردند و بازی خوبی ارائه دادند. ما سطح بالایی داشتیم و با لیاقت کامل بازی را پیروز شدیم. 

پیروزی بهترین روش برای بالا بردن اراده است 

او ادامه داد: از هواداران بابت حمایتشان تشکر می‌کنم. تبریک ویژه هم به بازیکنانم می‌گویم. پیروزی بهترین روش برای بالا بردن اراده است. نشان دادیم که کیفیت، قدرت و  دانش داریم. طبیعی است که این گونه بازی های خوب را ادامه بدهیم. به علیپور هم بابت گل‌زنی‌اش تبریک می‌گویم.

من بازیکنان دیگری جای مسلمان در ترکیب قرار دادم 

برانکو در مورد مسلمان گفت: من بازیکنان دیگری را به جای او در ترکیب قرار دادم. ماهینی در  پست خودش بازی کرد. و او از ابتدای شروع فوتبالش در پست هافبک دفاعی بازی کرده است. ماهینی خیلی خوب بازی می‌کند. به نظر شما این مشکل است؟ کمال مصدوم بود و در آمادگی قرار نداشت. نوراللهی هم به علت مصدومیت مختصری از ناحیه مچ پا در این بازی حضور نداشت.  تیمی که برنده می شود تغییر پیدا نمی کند. 

لیگ قهرمانان آسیا سخت ترین بازی باشگاهی است 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ادامه مسیرش در لیگ قهرمانان هم اظهار کرد: این لیگ قهرمانان است و بازی‌ها یک سطح بالاتر از بازی های داخلی است.  این سخت‌ترین بازی باشگاهی است و حریف ضعیف در این رقابتها  وجود ندارد. باید حداکثر اراده و انگیزه و شوق داشته باشید که این را بازیکنان من به خوبی نشان دادند.

او در مورد منشا خاطر نشان کرد: او در لیگ قهرمانان سال قبل هم به خوبی کار کرد. طبیعی است که برای منشا بازی در لیگ ایران مشکل‌تر است چون حریفان ما دفاعی بازی می‌کنند. همه چیز بستگی به بازیکن دارد که بازی خودش را به بازیکنان حریف تحمیل کند. ما از او انتظار داریم بیشتر گلزنی کند. او به علت  اعتماد ما بازی می‌کند و زوج خوبی برای علیپور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار