گرشاسبی: برتری مقابل نسف قارشی نشان از همدلی پرسپولیسی‌ها دارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برتری مقابل نسف قارشی نشان داد پرسپولیسی‌ها همدل هستند و تمام بازیکنان قراردادشان را تمدید می‌کنند.

گرشاسبی: برتری مقابل نسف قارشی نشان از همدلی پرسپولیسی ها داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا گرشاسبی پس از برتری ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل نسف قارشی ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید از اصحاب رسانه که در باران و سرما برای تهیه گزارش از بازی پرسپولیس به ورزشگاه آمدند، تشکر کنم و خوشحالم که لیگ قهرمانان را با یک برد خوب شروع کردیم. انشالله این پیروزی ها تداوم داشته باشد.

او ادامه داد: می دانستیم نسف قارشی را شکست می دهیم اما پیش بینی تعداد گل در فوتبال سخت است. خوشحالیم نتیجه خوبی گرفتیم. البته بازیکنانمان می توانستند بیشتر گل بزنند که این اتفاق رخ نداد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان اظهار داشت: برانکو لیستی به من نداده است. بازیکنان پرسپولیس تا پایان فصل قرارداد دارند و نمی دانم چرا برای تمدید کردن آن ها عجله می کنید.هیچ مشکلی وجود ندارد اما نمی خواهیم افکار بچه ها از بازی هایشان به ویژه در لیگ قهرمانان به فضای دیگری برود. تمام بازیکنان عاشق پرسپولیس هستند و این شکل بازی و پیروزی نشان دهنده همدلی است که در همه ارکان پرسپولیس وجود دارد. تمام بچه ها قراردادشان را با پرسپولیس تمدید می کنند.

گرشاسبی درباره اینکه آیا سازمان لیگ در فصل جاری برای تبلیغات محیطی پولی به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کرده است یا خیر، توضیح داد: تاکنون یک ریال هم از سازمان لیگ دریافت نکرده ایم.
 
انتهای پیام/ 

اظهارات گرشاسبی درباره برد برابر نسف قارشی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار