فرماندار آبادان گفت: از زمان آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ پالایشگاه آبادان، تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر در بخش‌های مختلف آن مشغول به کار شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ عزیزاله شهبازی فرماندار آبادان ضمن اشاره به اینکه طبق قانون، معرفی افراد برای کار، رفع اختلاف میان کارگر و کارفرما و بازرسی از کارگاه ها ، در شهرهایی که در مناطق آزاد نیستند با نماینده دولت است، افزود: از آنجائی که شهر آبادان در محدوده منطقه آزاد اروند قرار دارد لذا تمامی کارهای اشاره شده بالا در اختیار این سازمان و در قالب اداره کل کار و رفاه منطقه آزاد اروند به انجام می رسد .

وی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، مقرر شد تا جوانان آموزش دیده که اقدام به نام نویسی در سایت به کارگیری نیرو در فاز ۲ کرده و کد رهگیری دارند به کار گرفته شوند.

فرماندار آبادان از تشکل کمیته ای شامل رئیس اداره کار آبادان، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی منطقه آزاد اروند و نماینده فرمانداری آبادان خبر داد و افزود: در نامه ای که به امضای این اعضا می رسد، افراد مورد نیاز در اختیار مجری فاز۲ قرار می گیرند.

شهبازی گفت: از زمان آغاز عملیات اجرایی فاز۲ پالایشگاه تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر مشغول به کار شده اند که به طور حتم فراهم شدن این فرصت ها استمرار و بیشتر خواهد شد.

 عملیات توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان موسوم به فاز۲ با هدف به روز رسانی و بهینه سازی این پالایشگاه و با مشارکت ۵۰ درصدی ایران و ۵۰ درصدی شرکت چینی و حجم سرمایه گذاری سه میلیارد دلاری به انجام می رسد، برای اجرای این طرح حدود ۸ تا ۱۲ هزار نفر در طول مدت ۶ ساله اجرای آن به تناسب اجرای فازها و مراحل مختلف کار جذب می شوند.

انتهای پیام/د

اشتغال در آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.