جان باختن یک نفرومصدومیت۱۲ کارگربر اثر حوادث کار امسال دربروجرد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد ازجان باختن یک نفرومصدومیت ۱۲ کارگر ازابتدای امسال تا کنون در این شهرستان بر اثر حوادث ناشی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالعلی گیوه کی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد  گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۲ کارگر در شهرستان بروجرد بر اثر حوادث ناشی از کار مصدوم شده و متاسفانه یک کارگر جان خود را از دست داده است.

وی اضافه کرد: بیشترین حوادث مصدومیت کارگری مربوط به کارگران بخش ساختمانی است و نیاز است کارگران نکات ایمنی لازم را برای انجام هر گونه فعالیت چه در کارگاه و چه در کار‌های ساختمانی رعایت کنند.

گیوه کی اظهار داشت: برخی از کارگران تحت پوشش بیمه هستند که در صورت بروز هر گونه حادثه اقدامات لازم برای آن‌ها انجام می‌شود، اما کارگرانی که بیمه نیستند در صورت بروز هر گونه حادثه با مشکلات بیشتری همراه هستند که نیاز است کارفرما نسبت به بیمه کارگران توجه ویژه‌ای داشته باشد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با اشاره به کاهش آمار کارگران مصدوم شده ناشی از حوادث کار افزود: آمار کارگران مصدوم ناشی از حوادث کار امسال در بروجرد نسبت به سال گذشته کاهش یافته، اما نیاز است شرایط ایمنی و استفاده از تجهیزات از سوی کارفرما به کارگران آموزش داده شود تا این آمار باز هم کاهش یابد و به صفر برسد.

به گفته وی کارگران ساختمانی و کارگاه‌ها نیاز است قبل از انجام کار از ایمن بودن وسایل و تجهیزاتی که قرار است استفاده کنند مطمئن شوند و نکات ایمنی را حتما مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/م

امسال ۱۲ کارگر بروجردی بر اثر حوادث کار مصدوم و یک نفر جان باخت

برچسب ها: اشتغال ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار